آخرین رتبه قبولی در رشته شنوایی شناسی

افرادی که به رشته شنوایی شناسی علاقه‌مند هستند و قصد دارند در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ شرکت کنند، می‌توانند با مشاهده آخرین رتبه قبولی در رشته شنوایی شناسی در سال‌های گذشته و مقایسه آن با وضعیت خود، برنامه‌ریزی مناسبی برای رسیدن به هدف خود و انتخاب رشته صحیح در راستای تحقق آرزویشان داشته باشند. رشته شنوایی شناسی از جمله رشته‌های پرمتقاضی در کنکور سراسری در دهه‌های اخیر بوده و بسیاری از داوطلبان رویای قبولی در این رشته را در دل خود نگهدارند و برای دستیابی به این آرزو تلاش فراوانی می‌کنند. هر سال، متأسفانه مشاهده می‌شود که برخی از داوطلبان رشته تجربی به دلیل عدم انتخاب رشته مناسب در حوزه شنوایی شناسی، با وجود رتبه قابل قبول، قادر به قبولی در این رشته نمی‌شوند.تا انتهای مقاله با کنکور آسان است همراه باشید.

با توجه به تغییراتی که در کنکور سراسری انجام شده است، کنکور سال گذشته به عنوان آزمونی نزدیک‌تر به کنکور امسال محسوب می‌شود. بنابراین، اطلاع از آخرین رتبه قبولی در رشته شنوایی شناسی در سال‌های ۱۴۰۱۱۴۰۲ می‌تواند داوطلبان را به سمت پیشرفت و برنامه‌ریزی مناسب برای انتخاب رشته بهتر هدایت کرده و به آن‌ها کمک کند تا به هدفشان، یعنی رشته شنوایی شناسی، دست یابند. در این مقاله، آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته شنوایی شناسی در سهمیه‌های کنکور سراسری روزانه آورده شده است.

رتبه آخرین قبولی در رشته شنوایی شناسی در کنکور سراسری سال‌های ۱۴۰۱۱۴۰۲ در منطقه یک

رتبه ۴۰۳۷: محل سکونت تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشگاه سما چیست؟
ادامه

رتبه ۴۶۶۱: محل سکونت شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رتبه ۴۷۵۵: محل سکونت زاهدان، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

سهمیه منطقه یک برای افرادی تعلق می‌گیرد که سه سال آخر تحصیل خود (دوره دوم متوسطه) را در یکی از شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، مشهد و غیره که از نظر رفاه آموزشی در یک سطح هستند، گذرانده‌اند. این افراد در یک جامعه آماری سنجیده می‌شوند.

بررسی نتایج رتبه‌های قبولی شنوایی شناسی در منطقه یک در کنکور سراسری سال گذشته نشان می‌دهد که آخرین رتبه قبولی در شنوایی شناسی سراسری در سهمیه منطقه یک به شرح زیر است:

رتبه ۴۰۳۷: محل سکونت تهران، دانشگاه علوم پزشکی ایران

رتبه ۴۶۶۱: محل سکونت شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رتبه ۴۷۵۵: محل سکونت زاهدان، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

آخرین رتبه قبولی در رشته شنوایی شناسی

آخرین رتبه قبولی در رشته شنوایی شناسی در کنکور سراسری سال‌های ۱۴۰۱۱۴۰۲ در منطقه دو

رتبه ۷۰۳۹: محل سکونت اهواز، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور  اهواز

رتبه ۷۴۵۴: محل سکونت اراک، دانشگاه علوم پزشکی اراک

مشمولین سهمیه منطقه دو شامل افرادی هستند که سه سال آخر تحصیل خود را در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های بزرگ گذرانده‌اند. همانطور که می‌دانید، رتبه در سهمیه برای هر فرد اهمیت بالایی دارد، زیرا ملاک پذیرش افراد و بررسی فرم انتخاب رشته آن‌ها بر اساس رتبه در سهمیه است. هر فرد تنها با داوطلبانی مقایسه می‌شود که دارای همان سهمیه باشند.

سهمیه منطقه دو یکی از سهمیه‌های پرمتقاضی می‌باشد و آخرین رتبه و محل قبولی داوطلبان این سهمیه در رشته شنوایی شناسی ۱۴۰۱۱۴۰۲ به شرح زیر است:

رتبه ۷۰۳۹: محل سکونت اهواز، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور  اهواز

رتبه ۷۴۵۴: محل سکونت اراک، دانشگاه علوم پزشکی اراک

کنکور کاردانش ۱۴۰۳
ادامه

در منطقه سه، آخرین رتبه قبولی در رشته شنوایی شناسی در کنکور سراسری سال‌های ۱۴۰۱۱۴۰۲

رتبه ۳۹۷۵: محل سکونت اراک، دانشگاه علوم پزشکی اراک

رتبه ۴۴۲۱: محل سکونت اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

رتبه ۵۲۵۴: محل سکونت اهواز، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور  اهواز

رتبه ۵۳۵۵: محل سکونت اراک، دانشگاه علوم پزشکی اراک

افرادی که دارای یکی از شرایط زیر باشند، در سهمیه منطقه سه سنجیده خواهند شد:

  1. محصلانی که سه سال آخر دوره تحصیل خود را در شهرهای دور، مناطق دورافتاده و کم برخوردار از نظر رفاه آموزشی گذرانده باشند.
  1. داوطلبانی که حداقل دو سال آخر تحصیل خود را در خارج از کشور گذرانده باشند.
  1. تمامی داوطلبان معلول (به عنوان مثال: نابینا، ناشنوا، نیمه بینا، نیمه شنوا و معلولین جسمی حرکتی) که بند معلولیت را در تقاضانامه ثبت‌نام علامت‌گذاری کرده و مدارک مربوطه را به سازمان ارسال نموده‌اند.

مشاوره برای انتخاب رشته در کنکور سراسری ۱۴۰۱۱۴۰۲:

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ را دارند، می‌توانند دفترچه سوالات آزمون کنکور سراسری سال گذشته را همراه با پاسخنامه آن دانلود کنند و پس از حل سوالات، درصدهای خود را محاسبه کنند. سپس می‌توانند از نرم‌افزار تخمین رتبه کنکور سراسری “گیلنا ” استفاده کنند. با وارد کردن درصدهای خود در این نرم‌افزار، حدود رتبه ملی و رتبه منطقه‌ای خود را بدست آورند. در انتها با مشاهده آخرین رتبه قبولی در رشته شنوایی شناسی در سال گذشته، از وضعیت خود به خوبی مطلع شده و تلاش کنند تا کوتاهی‌ها و نواقص خود را جبران کنند.

برای تکمیل مشاوره انتخاب رشته در کنکور سراسری ۱۴۰۱۱۴۰۲، توصیه می‌شود که اطلاعات مربوط به رتبه و تراز اکتسابی خود در انتخاب رشته در کنکور سال ۱۴۰۲ را به خوبی در نظر بگیرید. مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی “گیلنا ” آماده‌اند تا با بررسی دقیق کارنامه شما و بهره‌گیری از تجربیات خود، با بررسی لیست رشته‌های موجود در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲، شما را در انتخاب رشته‌ای دقیق و بی‌نقص یاری نمایند.

برنامه ‌ریزی برای کنکور 1402
ادامه

مشاوره درباره انتخاب رشته در کنکور سراسری ۱۴۰۱۱۴۰۲

برای داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ را دارند، امکان دانلود دفترچه سوالات کنکور سراسری سال گذشته همراه با پاسخنامه وجود دارد. پس از حل این سوالات، می‌توانند درصدهای خود را محاسبه کنند. سپس می‌توانند از نرم‌افزار تخمین رتبه کنکور سراسری گیلنا استفاده کنند. با وارد کردن درصدهای خود در این نرم‌افزار، می‌توانند تقریبی از رتبه کشوری و رتبه منطقه‌ای خود دریافت کنند. در نهایت، با مشاهده آخرین رتبه قبولی در رشته مهندسی برق در سال گذشته، می‌توانند از وضعیت خود به خوبی مطلع شوند و تلاش کنند تا کوتاهی‌ها و نواقص خود را جبران کنند.

در ادامه، باید به اهمیت آگاهی از رتبه و تراز اکتسابی در انتخاب رشته در کنکور ۱۴۰۲ اشاره کنیم. این اطلاعات بسیار مهم بوده و برای کسب موفقیت در کنکور سراسری تأثیرگذار می‌باشند. مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی گیلنا آماده‌اند تا با بررسی دقیق کارنامه و بهره‌گیری از تجارب خود، شما را در انتخاب رشته‌ای دقیق و بی‌نقص یاری نمایند. آنها با مرور لیست رشته‌های مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۴۰۲، به شما کمک خواهند کرد تا تصمیمی مناسب و موفق‌آمیز در انتخاب رشته بگیرید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای