مشاوره تحصیلی انتشارات گیلنا امروزه حرف هایی برای گفتن برای دانش آموزان کنکوری دارد! امروزه برای درس خواندن علاوه بر منابع خوب و با کیفیت باید یک راهنما یا مشاور در کنار شما باشد تا بتوانید به راحتی به هدف های خود دست یابید.

موسسه کنکور آسان است با ایجاد طرح مشاوره ی تحصیلی توانسته است مشکلاتی که برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور ایجاد می شود، که شامل خستگی از درس و از دست دادن انگیزه خود می شوند را بر طرف کند.

هدف برنامه ریزی تحصیلی کنکور آسان است به چه دلیل می باشد؟

در موسسه ی کنکور آسان است داوطلبان علاوه بر این که می توانند از تدریس های فوق حرفه ای اساتید استفاده کنند، در کنار آن ها یک مشاوره هم به متقاضی تعلق می گیرد.

مشاوره به مدت یک سال در اختیار دانش آموز قرار می گیرد، که این مشاوره به صورت کاملا رایگان می باشد.

مشاورین موسسه ی کنکور آسان است تا پایان کنکور در کنار شما باقی می مانند و شما را به هدف خود نزدیک می کنند.

اساتید کنکور اسان است به همراه هر مجموعه ی که متناسب با خواسته ی شما می باشد یک برنامه برای شما آماده می کنند که این برنامه طبق شرایط زندگی شما و همچنین توانایی شما ایجاد باشد.

تیم برتر مجموعه ی استاد حسین احمدی تمام سعی خود را انجام می دهند که داوطلبان کنکور را از هر گونه استرس و نا امیدی به دور کنند و همچنین برای روش های تست زنی کنکور بهترین تکنیک را ارائه داده اند.
برای استفاده کردن از مشاوره ی رایگان استاد حسین احمدی می توانید با شماره های که در سایت وجود دارند تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی انتشارات گیلنا

علت مشاوره با یادگیری آسان چیست؟

یادگیری آسان یکی از زیر شاخه های کنکور آسان است می باشد، که در این مجموعه به شما یادگیری برنامه ریزی برای کنکور را آموزش می دهد. یکی از اصلی ترین گزینه ها در یادگیری حل کردن تست ها می باشد.
برای این که بتوانیم تست ها را به خوبی یاد بگیریم باید به صورت حرفه ای با برنامه ریزی که مشاوره ها برای شما در نظر گرفته اند دروس را به خوبی مطالعه کنید تا در تست زنی بتوانید حرفه ای بشوید.

درس خواندن برای کنکور با درس خواندن در مدرسه بسیار متفاوت می باشد، به همین دلیل باید از اساتیدی که می توانند تکنیک های ارائه دهند که در کمترین زمان به جواب تست برسید استفاده کنید چون شما بر روی جلسه کنکور نمی توانید از روش تشریحی استفاده کنید چون باعث از دست دادن وقت می شود.

اساتید موسسه ی کنکور آسان است دروس مختلف را هم به صورت ترشحی و هم به صورت تکنیک و مفهومی به شما عزیزان یاد می دهند، و همین امر باعث می شود که دیگر دانش آموزان هیچ نگرانی نداشته باشند.

برنامه ریزی موسسه ی کنکور آسان است برای درس خواندن

در برنامه ریزی برای تمام دروس، مشاوره تحصیلی انتشارات گیلنا به صورتی برنامه را برای شما اماده می کند که از نظر ذهنی خسته نمی شوید، به طور مثال بعد از درس فیزیک برای شما ادبیات قرار گرفته می شود.

یکی از مهم ترین اصول درس خواندن محیطی می باشد که در آن درس می خوانید، برای درس خواندن باید اتاق ساکت و بدون وسایلی که باعث حواس پرتی می شوند باشد از جمله این اتاق باید به صورت خیلی ساده باشد.

به هیچ عنوان دو درس سخت و فرمولی- مفهومی را پشت سر هم قرار نمی دهند.

به طور کلی برای داشتن یک برنامه ی ترمال باید به صورت یک در میان دروس اختصاصی و عمومی قرار دهید. برای برنامه ریزی دروس اختصاصی که ضریب بالاتری دارند و همچنین دارای حجم بیشتری هستند باید وقت بیشتری در اختیار آن ها قرار دهید.

برای یادگیری بهتر سعی کنید در طول روز درس بخوانید، چون فکر انسان بهتر کار می کند. مشاورین کنکور آسان است استرس را یک عامل برای نرسیدن به هدف می داند به همین دلیل شما باید خود را از هر گونه استرس و نگرانی به دور باشید.

برای بهبود عملکرد بهتر مغز برای یادگیری، شب ها ۸ ساعت خواب داشته باشید و حتما صبح  باید صبحانه میل کنید؛ که تمام این گزینه ها به مطالعه ی بهتر شما کمک می کند.

باید توجه کنید که صبحانه یکی از مهم ترین وعده ی غذایی می باشد که باید به صورت کامل و مقوی میل شود.

مشاوره تحصیلی انتشارات گیلنا

برای این که بتوانید به اکثر سوالات کنکور پاسخ دهید باید یک سری نکات را توجه کنید؛که به طور مثال زمانی که به کنکور نزدیک می شوید برای یادگیری مطالب جدید تلاش نکنید، چون شما در این فاصله زمانی تا کنکور باید خلاصه های خود را مرور کنید،در این فاصله زمانی تا کنکور ذهن شما نمی توان مطالب جدیدی به آن اضافه کند. در ماه های آخر سعی کنید جمع بندی کنید و بیشتر وقت خود را صرف تست زدن کنید.

یکی از مهم ترین راه موفقیت برای رسیدن به هدف خود در کنکور داشتن یک برنامه ی خوب به همراه یک مشاوره عالی می باشد.

تکنیک های تست زنی در طرح مشاوره

یکی از شایع ترین تکنیک تست زنی، تکنیک ضربدر منها می باشد. استفاده از آن به صورتی می باشد که هنگام تست زدن وقتی به سوالات سخت مواجه می شوید که نیاز به فکر کردن دارند یا به هر صورت آن سوال را نمی توانید حل کنید، یک علامت ضربدر در کنار آن قرار دهید ولی در کنار سوال های که به آن ها پاسخ داده اید اما به جواب خود مشکوک هستید علامت منها قرار دهید.

یکی از اشتباهات که در اکثر داوطلبان کنکوری با آن مواجه می شوند نخواندن جمله تا آخر می باشد و همین باعث می شود گزینه ی غلط را انتخاب کند؛ چون در خیلی از سوالات در آخر آن ها از فعل های منفی استفاده می کند که شامل نیست، نبود، هست می باشد.

توجه:یکی از ویژگی های که یک مشاور خوب باید داشته باشد، آموزش روش های یادگیری به صورت هدفمند به دانش آموز می باشد.

امیدواریم اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم؛ لطفا نظرات خود را در دیدگاه سایت با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.