شیمی کنکور آسان است

دانش آموزانی که در انتظار برگزاری آزمون سراسری هستند، هیچ چیزی به اندازه اینکه بتوانند نکات مهم و کلیدی درس را به شکل تستی و با روش های حل میانبری یاد بگیرند، اهمیت ندارد.

به طور قطع در طول سال تحصیلی شرایط و وقت کافی برای آموزش این نکات توسط معلمین به دانش آموزان وجود ندارد. به همین دلیل استفاده از متخصصین مجرب و باتجربه می تواند راهکار مناسبی باشد.

مهندس عارف ربیعیان ، مدرس شیمی کنکور آسان است ، یکی از همین کارشناسان کاربلد است که می تواند در یکی از مهمترین دروس کنکوری، درس شیمی؛ راهنمای خوبی برای کنکوری ها باشد.

افزایش درصد شیمی

سوالات کنکور در حال حاضر جنبه مفهومی پیدا کرده اند پس باید برای گذر از سوالات این درس حتما از روش های نوین توسط اساتید جوانی که خود تجربه در این زمینه را دارند، استفاده کنید.

اساتید قدیمی به دلیل اینکه شیوه تدریس‌شان بر مبنای مطالب سال های قبل است شاید نتوانند به نحو احسن شما را در این راه کمک نمایند.

همانطور که ذکر کردیم شما فقط به یادگیری مباحث شیمی احتیاج ندارید. مهمتر از آن، این است که مطالب آموزش دیده را بتوانید به سرعت هر چه تمامتر در تست ها، استفاده کنید.

شیمی از دروس مهم و پایه است. اگر شما بتوانید با مفاهیم این درس ارتباط قوی بگیرید، به طور قطع مطالب به خوبی در ذهن شما می نشیند و به راحتی فراموش نمی شوند.

کنکور آسان است شرایطی را فراهم آورده است تا دانش آموزان و داوطلبین بتوانند درس شیمی را به صورت محتوایی و مفهومی ، فرا بگیرند.

عارف ربیعیان

بهترین استاد شیمی کنکور

افرادی که قصد دارند رتبه های خوبی در کنکور کسب کنند و بتوانند در رشته های خوب و دانشگاه‌های معتبر و تراز اول قبول شوند، باید روش درس خواندن و تست زنی خود را با روش های معمول درس خواندن جدا کنند.

داوطلب کنکوری، علاوه بر اینکه باید بر روی دروس خود کاملا تسلط داشته باشد، اما در عین حال فقط به این مقدار اکتفا نکند.

جهت به دست آوردن اطلاعات تکمیلی و نکات ریز و جزئی بهتر است از آموزش های کمکی و خدمات آموزشگاه‌های کنکور هم استفاده کند. یک آموزشگاه با کیفیت و پرسابقه همچون انتشارات گیلنا می تواند به دانش آموز برنامه ریزی منظم و دقیقی بدهد.

مهمترین اصل برای رسیدن به موفقیت در کنکور داشتن برنامه ریزی مدون است تا علاوه بر اینکه وقت برای مطالعه کم نیاید بلکه حتی زمان برای دوره و تست زنی هم وجود داشته باشد.

شما می توانید با کمک ها و تجربه ای که جناب عارف ربیعیان مدرس شیمی در این زمینه دارد، علاوه بر اینکه برنامه دقیقی برای مطالعه درس مهم شیمی خواهید داشت، با کمک روش تدریس ایشان به درس شیمی علاقه مند هم خواهید شد.