حسین احمدی

استاد حسین احمدی کیست؟

استاد حسین احمدی بنیان گذار موسسه  کنکور آسان است می باشد. ایشان از اولین افرادی هستند که توانستند مجوز تولید محتوای تصویری در زمینه کنکور سراسری در کشور را دریافت نمایند. استاد از این طریق توانست به هدف خود که برقراری رعایت عدالت آموزشی می باشد برسد.
استاد حسین احمدی اولین دارنده ی مجوز برای پخش لوح های فشرده و دارای مجوز یاد یارسازی می باشد و همچنین در سال ۱۳۷۳ توانستند موسسه کنکور آسان است را تاسیس نمایند.
یکی از هدف های اصلی این که موسسه کنکوری تاسیس شد به دلیل فراهم نبودن امکانات آموزشی یکسان برای همه ی دانش آموزان بود. به همین دلیل استاد در راستای این هدف تلاش های بسیاری انجام دادند که این تلاش ها تا به امروز هم ادامه دارد.

از سال ۱۳۷۳ به بعد، محتوای تولید که توسط حسین احمدی انتشار پیدا کرد، با استقبال زیادی از دانش آموزان و والدین را به همراه داشت؛ چون دیگر دانش آموزان کنکوری می توانستند با استفاده از این منابع آموزشی که دارای کیفیت بالایی بودن و همچنین باعث بهره بردن از شرایط یکسان برای تمام دانش آموزان بود.
دانش آموزان با دریافت محصولات انتشارات گیلنا توانستند قدم به قدم به هدف های خود نزدیک شوند و بهترین مزایای این محصولات این است که تمام  دانش آموزان چه قشر مرفه و چه دانش آموزان مناطق محروم می توانند به آن دسترسی داشته باشند.
امید و خود باوری دانش آموزان به ویژه دانش آموزان مناطق محروم و دانش آموزان کم بضاعت باعث شده که ایشان در این راه مصمم تر شود، و روز به روز این موسسه کنکوری را گسترش دهد و کیفیت محصولات خود را روز به روز بهتر کنند.

برنامه های تلویزیونی استاد حسین احمدی:

استاد حسین احمدی در برنامه های تلویزیون صدا و سیما به اسم های اوج یادگیری، یادگیری آسان و زنگ پنجم فعالیت می کنند. مشاوره و برنامه ریزی استاد برای دانش آموزان به صورت رایگان می باشد.

برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا در صدا و سیما:

شبکه

ساعت برنامه تکرار

دو سیما

۱۷:۳۰ اوج یادگیری ۱۳:۳۰

چهار سیما

۱۶:۳۰ یادگیری آسان

۱۳:۴۵

پنج سیما ۱۵:۰۰ زنگ پنجم

شبکه های استانی مراجعه به سایت شبکه یادگیری برتر

مراجعه به سایت شبکه

دی وی دی های حسین احمدی:


به طور جامع دی وی دی های ایشان در درس های دین و زندگی و عربی و فارسی به چهار دسته تقسیم شده است که شامل موارد زیر می باشد:
۱.ویدیو های آموزشی
۲. ویدیو های تکنیک های تست زنی
۳. ویدیو های جمع بندی
۴. ویدیو های خلاقیت

تدریس استاد حسین احمدی:


به صورت کلی درس عربی در تمام درس های عمومی، حکم درس اختصاصی را دارد. به همین دلیل این درس در میان سایر درس های عمومی اهمیت بالاتری دارد.
با وجود اهمیت زیاد این درس باید که مدرس خوبی که بتواند به تمام محتوای کتاب مسلط باشد و بتواند برای این درس جمع بندی های طلایی و نکات فوق حرفه ای استفاده کند، که با وجود حسین احمدی دیگر نباید نگران درس عربی باشید.
دانش آموزان با استفاده کردن از ویدیوهای آموزشی کنکور آسان است می توانند در درس های عربی و دین و زندگی و فارسی درصد قبولی بالایی در آزمون ها و کنکور خود به دست آورید و همچنین دروس تدریس شده استاد برای دانش آموزانی که مدرسه می روند و امتحان نهایی دارند می تواند بهترین گزینه باشد.

جمع بندی

استاد حسین احمدی در موسسه کنکور آسان است تمام نکات را برای درس های عمومی برای سه سال متوسطه ی دوم به صورت جامع و کامل توضیح داده است و همچنین این دروس را به صورت مبحثی آموزش داده است.
استاد احمدی برای مباحث آرایه ادبی، تاریخ ادبیات و قرابت معنایی که از پر سوال ترین مباحث درس ادبیات می باشند را به طور جامع آموزش داده است.

امیدواریم اطلاعات مفیدی رو در اختیار شما قرار داده باشیم، لطفا نظرات خود را در دیدگاه سایت با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.