خصوصیات انتشارات گیلنا

موسسه انتشارات گیلنا در سال ۱۳۷۳ توسط یکی از اساتید مطرح کشوری استاد حسین احمدی تاسیس شد. این موسسه سعی دارد با آموزش توسط اساتید خوب و از روی منابع مناسب برای دانش آموزان کنکوری راه موفقیت در کنکور را ساده و سریع نماید. اساتید این موسسه علاوه بر آموزش دروس به سایر نیازهای دانش آموزان در کنکور توجه دارند. آموزش تست زنی و جمع بندی برای هر درسی ارائه شده است.خرید اشتراک ماهانه انتشارات گیلنا یکی از به صرفه ترین راه های رسیدن به موفیقیت در کنکور است.

در کنار آموزشها، مشاوره هم صورت می گیرد. مشاوره گامی برای رسیدن به نیازهای روحی و ذهنی دانش آموزان است. برای بسیاری از دانش آموزان کنکور همراه با استرس و فشار است. یک مشاوره تحصیلی درکنار برنامه ریزی دقیق بسیار می تواند به دانش آموزان کمک کند.

دانش آموزان بسیاری که از آموزشهای انتشارات گیلنا استفاده کرده اند در کنکور موفق بوده اند. این انتشارات به عنوان یکی از بهترین موسسات کنکوری می باشد. گیلنا با قرار دادن منبع درست در اختیار دانش آموزان اعتماد آنها را جلب کرده است.

اشتراک ماهانه انتشارات گیلنا

هدف انتشارات گیلنا

هدف انتشارات گیلنا برقراری عدالت آموزشی است. آموزشهای موسسه در قالب دی وی دی و یا در پلن آموزشی

قابل دسترس است. دسترسی آسان با هزینه مناسب و نسبتا پایین آنها گامی برای رسیدن به یک عدالت آموزشی است. البته آموزش رایگان برای دانش آموزان کم برخوردار تحت شرایط خاص وجود دارد. آموزش در تلویزیون در برنامه اوج یادگیری و یادگیری آسان زیر نظر انتشارات گیلنا انجام شده است.

از اهداف این موسسه این است که به دانش آموزان یاد دهد که کنکور سخت نیست. کنکوری ها در کنار منابع و آموزشهای مناسب، تنها با اراده و پشتکار می توانند در رشته مورد علاقه خود موفق شوند.

اشتراک ماهانه انتشارات گیلنا

دیدن پکیج های اشتراکی راهی ساده برای استفاده از آموزشهای مجموعه است. اشتراک به صورت یک ماهه، سه ماه، شش ماهه و یکساله است. با این اشتراک افراد به راحتی به پلن و وب سایت آموزشها دسترسی پیدا می کنند. مشترکین در مدت قرارداد می توانند از آموزشها و مشاوره اساتید و مشاوران برخوردار باشند.

این آموزشها از طریق موبایل مناسب قابل مشاهده هستند و دیگر نیاز به دستگاه دی وی دی برای پخش آنها وجود ندارد. در هر کجا که زمانی مناسب پیدا کردید حتی در سفر می توانید از آموزشها استفاده کنید.

با پلن آموزشی گیلنا هزینه های ارسال سفارش و تهیه دی وی دی حذف می شود. زمان برای بچه های کنکوری خیلی مهم است. اشتراک ماهانه باعث دسترسی سریع شما به آموزشها و مدیریت بهتر زمان می گردد. شما بعد از انتخاب محصول و پرداخت هزینه اشتراک بلافاصله به امکانات سایت دسترسی دارید. با خرید اشتراک حداقل حدود یک هفته از سایر دانش آموزان آموزشها را زودتر دریافت می کنید. محدود بودن زمان اشتراک گیلنا انگیزه ای برای استفاده هر چه بیشتر و بهتر از امکانات سایت می باشد.

آموزشها برای دانش آموزان کنکوری و حتی فارغ التحصیل و برای پایه های مختلف دهم، یازدهم و دوازدهم ارائه شده است. آموزش دروس ویژه المپیادهای مختلف شیمی، فیزیک و ریاضی همچنین زیست عرضه شده است. یکسری آموزش هم برای نخبگان است که در اشتراک ماهانه می توانید آنها را انتخاب و استفاده نمایید.

اساتید همکار با انتشارات

در اشتراک ماهانه انتشارات گیلنا اساتید مجرب و مطرح کشوری دروس مختلف را تدریس نموده اند. اساتیدی مانند مهندس امیر مسعودی و استاد سامان مطلبی دروس ریاضی و فیزیک را به زبان ساده و روانی همراه با مثالها واضح توضیح داده اند. روشهای تست زنی و خلاصه کردن مطالب هم آموزش داده شده است.

استاد حسین احمدی دروس ادبیات فارسی، دین و زندگی و عربی را آموزش داده اند. مهندس عارف ربیعیان درس شیمی و استاد شیخی درس زیست شناسی را تدریس نموده اند. استاد محجوبی استاد زبان انگلیسی می باشد. اساتید دیگری هم با مجموعه همکاری دارند.

انواع محصولات انتشارات گیلنا

کنکور آسان است محصولات متنوعی برای گروههای مختلف تحصیلی دارد. آموزش مجموعه در دسته های متفاوتی عرضه می شود. هر دسته برای هدف خاصی طراحی شده است.

آموزشها در قالب دی وی دی جهت یاد دادن درسها، تست زنی و جمع بندی عرضه شده است. اکنون این آموزشها در قالب پلن در اختیار مشترکان قرار می گیرد. اشتراک ماهانه انتشارات گیلنا برای استفاده از پلن لازم است.

برای موفقیت در کنکور باید علاوه بر اینکه درسها را خوب باید یاد بگیرید. مهارتهای تست زنی جهت مدیریت زمان لازم است. هنر جمع بندی مطالب و خلاصه کردن مطالب آموزشی در مرور بدون استرس خیلی مهم است. خواندن مطالب خلاصه شده در ماه آخر جهت یادآوری مفید است.

در همایشهای مجموعه که مربوط به گردهمایی های اساتید انتشارات و دانش آموزان موفق آن است مطالب مفید و ارزنده ای بیان می شود.  پلن موسسه این همایش ها قرار گرفته است. دانش آموزان از طریق اشتراک می توانند از انواع این آموزشها و امکانات استفاده کنند.

نحوه خرید محصولات آموزشی

برای خرید محصولات یا اشتراک های ماهانه کنکور آسان است نیاز است که وارد صفحه انتشارات گیلنا شوید. صفحه مربوط به این انتشارات را با سرچ انتشارات گیلنا یا پلن انتشارات گیلنا یا اشتراک ماهانه انتشارات گیلنا می توانید پیدا کنید. در این صفحه محصولات مختلف برای شاخه های مختلف تحصیلی با اهداف گوناگون وجود دارد.

محصول مورد نظر را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه آن اشتراک مورد نظر را دریافت نمایید. هزینه اشتراک متناسب با مدت زمان آن است. بلافاصله بعد از پرداخت هزینه شما می توانید از امکانات آموزشی وب سایت گیلنا استفاده کنید.

البته هنوز دی وی دی های آموزشهای مختلف هم به فروش می رسد. برای تهیه این دی وی دی ها بعد از انتخاب محصول باید هزینه را پرداخت کنید. ظرف یک هفته یا ده روز دی وی دی آموزشی بدست شما می رسد.