مشاور تحصیلی گیلنا

مشاور تحصیلی گیلنا در سالهای گذشته همیشه در کنار داوطلبان کنکور سراسری بوده است. طی کردن هر مسیر دشواری نیاز به راهنما دارد. کنکور هم یک رقابت سخت و فشرده است. اگر قرار باشد داوطلب به تنهایی و با روش آزمون و خطا آن را پشت سر بگذارد، ممکن است هم زمانش را از دست بدهد و هم نتواند به نتیجه دلخواه برسد.

کمک گرفتن از افراد باتجربه ای که سالها در کنار داوطلبان بوده اند و با جزئیات آزمون سراسری آشنایی دارند، مسیر را آسانتر می کند. برای اینکه بدانید مشاور تحصیلی کنکور آسان است چه خدماتی را به داوطلبان ارائه می کند تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

مشاور تحصیلی گیلنا

چرا وجود یک مشاور خوب در کنار داوطلبان کنکور ضروری است؟

برای موفقیت در کنکور و قبول شدن در رشته دلخواه دانستن نکاتی ضروری است. تعداد منابع درسی که باید برای کنکور خوانده شود بسیار زیاد است. اگر کتابهای کمک درسی هم به آنها اضافه شوند، حجم زیادی مطلب باید در یک سال به خوبی خوانده شوند. برنامه ریزی برای خواندن این همه کتاب و جزوه کار سختی است.

از طرفی درسها اولویت متفاوتی دارند و زمانی که باید به هر کدام از آنها اختصاص داد باید متناسب با ضریبشان در کنکور باشد.

دانش آموزان پایه دوازدهم در کنار خواندن دروس تخصصی، باید برای امتحان نهایی و کسب معدل بالا، دروس عمومی را هم بخوانند؛ چون در سال ۱۴۰۲ سوابق تحصیلی تاثیر مستقیم بر نتیجه کنکور خواهند داشت. پس باید طوری برنامه ریزی کنند که بتوانند همه این درسها را به خوبی بخوانند.

چگونه خلاصه نویسی و یادداشت برداری کنیم؟
ادامه

اکثر داوطلبان در آزمونهای آزمایشی شرکت می کنند تا پیش از آزمون اصلی، خود را محک بزنند. آزمون دادن بدون تحلیل کارنامه موثر نیست.

یک مشاور خوب با آنالیز نتایج کارنامه، نقاط قوت و ضعف داوطلب را پیدا می کند و برای رفع نقاط ضعف راهکار نشان می دهد.

همیشه عوامل محیطی بر برنامه درسی داوطلب اثرگذار هستند. یک سال درس خواندن با انگیزه و پشتکار کافی و بدون خسته و ناامید شدن کار راحتی نیست.

هروقت داوطلب دلسرد شد و خواست دست از تلاش بکشد، یک مشاور دلسوز می تواند دوباره به او انگیزه و روحیه بدهد و برای ادامه راه کمکش کند.

مشاور تحصیلی گیلنا چه برنامه هایی برای داوطلبان کنکور دارد؟

موسسه گیلنا با دو راهکار اساسی به داوطلبان کمک می کند.

داوطلبانی که پکیجهای انتشارات گیلنا را تهیه کرده اند می توانند با مشاوران مجموعه تماس بگیرند تا برنامه ریزی رایگان در اختیار آنها قرار بگیرد و برای استفاده از بسته های آموزشی راهنمایی شوند.

اگر داوطلبی تمایل داشته باشد که برنامه شخصی خودش را با توجه به سبک مطالعه و توان علمی خود دریافت کند، این امکان نیز برایش وجود دارد.

در برنامه درسی، حجم مطالبی که باید در هر روز مطالعه شود و زمان مطالعه هر درس مشخص می شود. جزئیات باید در یک برنامه خوب ذکر شود تا داوطلب را دچار سردرگمی نکند.

علاوه بر برنامه درسی مناسب، برای حفظ روحیه و انگیزه داوطلبان، مشاور تحصیلی گیلنا با دادن انرژی مثبت به آنها کمک می کند تا با قدرت و آرامش به مطالعه ادامه دهند و نگران نتیجه نباشند.

اصلاحات دفترچه کنکور 1403 + تعداد داوطلبان کنکور
ادامه

مشاور تحصیلی گیلنا چه طرحهای مشاوره ای دارد؟

مشاور تحصیلی گیلنا با توجه به پایه تحصیلی و شرایط داوطلبان، برای آنها طرحهای مشاوره ای مختلفی را تدارک دیده است.

این طرحها مختص کنکوریها نیست و از پایه نهم با طرح سرمایه شروع می شود. در سال نهم دانش آموزان انتخاب رشته می کنند؛ پس لازم است دروس خود را با موفقیت پشت سر بگذارند تا بتوانند وارد رشته دلخواه خودشان شوند.

برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم، طرح نخبگان در نظر گرفته شده است. مطالعه درست و اصولی این دو پایه تحصیلی موجب تقویت سطح علمی دانش آموز می شود و در پایه دوازدهم هم مباحث را بهتر یاد می گیرد و هم با استرس کمتری برای مرور درسها وقت می گذارد.

دانش آموزان پایه دوازدهم می توانند از طرح نخبگان پلاس استفاده کنند. این طرح برای بالا بردن توانایی دانش آموزان برای پاسخگویی به تستهای کنکور سراسری و کسب معدل بالا در امتحان نهایی برنامه ریزی شده است. برنامه ای که ارائه می شود شامل مرور پایه های دهم و یازدهم در کنار مطالعه دروس پایه دوازدهم و یادگیری تکنیک تست زنی همه این دروس است.

همچنین داوطلبان کنکور و فارغ التحصیلان سالهای قبل که قصد شرکت دوباره در کنکور را دارند می توانند با کمک طرح اوج یادگیری، رتبه و نتیجه بهتری را کسب کنند.

در طرح اوج یادگیری به داوطلب برنامه درسی داده می شود و مشاور به صورت روزانه برای انجام آن پیگیری می کند. جزوات کمک درسی مرتبط با مباحث درسی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و با تحلیل کارنامه آزمونهای آزمایشی، نقاط ضعف داوطلبان به آنها نشان داده می شود.

تغییرات کنکور سراسری ۱۴۰۳
ادامه

کدام اساتید در طرح مشاور تحصیلی گیلنا حضور دارند؟

اساتید خوب مجموعه گیلنا هم در کنار داوطلبان و دانش آموزان هستند تا به سوالات آنها پاسخ دهند و تکنیکهای جدید تست زنی را به آنها آموزش دهند.

استاد حسین احمدی که پایه گذار انتشارات گیلنا هستند سالها به تدریس و مشاوره داوطلبان کنکور سراسری مشغول بوده اند و تجربه زیادی در این زمینه دارند.

اساتید شناخته شده دیگری مانند استاد امیر مسعودی، مهندس عارف ربیعیان، دکتر مهدی شیخی، مهندس سامان مطلبی، دکتر عرفان پازوکی و دیگر اساتید این مجموعه هم در کنار دانش آموزان هستند تا نقاط ضعف درسی آنها را برطرف کنند.

در کنار اساتید مجرب، مشاوران مجموعه هم برای برنامه ریزی درسی و انگیزه دادن آماده کمک به دانش آموزان و داوطلبان هستند.

برخی از افراد متفرقه خود را مشاور گیلنا معرفی می کنند. داوطلبان برای اینکه از مورد اعتماد بودن مشاور خود اطمینان کسب کنند می توانند با شماره تلفنهای موسسه تماس بگیرند و از رزومه کاری مشاور تحصیلی خود اطلاع پیدا کنند.

چطور می توان از طرحهای مشاور تحصیلی گیلنا استفاده کرد؟

برای اینکه از راهنمایی مشاوران موسسه گیلنا استفاده کنید می توانید به سایت انتشارات گیلنا مراجعه نمایید یا با شماره تلفنهای مجموعه تماس بگیرید.

همچنین برای ثبت نام در طرح اوج یادگیری و دریافت برنامه درسی از مشاور تحصیلی گیلنا می توانید با شماره ۰۹۱۲-۱۹۶۸۵۳۶ ارتباط برقرار کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای