شیمی عارف ربیعیان

شیمی عارف ربیعیان

شیمی عارف ربیعیان

پکیج شیمی عارف ربیعیان یکی از محصولات پرطرفدار و کاربردی موسسه کنکور آسان است که در سالهای قبل توسط دانش آموزان و فارغ التحصیلان خریداری شده و بسیار مورد توجه آنها قرار گرفته است.

آیا شما به عنوان یک داوطلب کنکور سراسری برای درس شیمی خود برنامه ریزی خاصی دارید؟ آیا می دانید درس شیمی چه نقش مهمی در رتبه شما و قبولی در رشته دلخواهتان دارد؟ شاید هم در این درس مشکل دارید و قصد دارید درس شیمی را کنار بگذارید و روی درسهای دیگر متمرکز شوید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را درمورد پکیج شیمی عارف ربیعیان مطالعه کنید و بعد درباره نحوه خواندن درس شیمی تصمیم بگیرید.

 

کسب درصد بالا در درس شیمی چقدر اهمیت دارد؟

شیمی یکی از درسهای مهم گروههای آزمایشی تجربی و ریاضی است. اگر در این درس، تراز بالایی کسب کنید می توانید به کسب رتبه خوب و قبولی در دانشگاههای برتر کشور امیدوار باشید.

برخی از داوطلبان به دلیل پایین تر بودن ضریب شیمی نسبت به زیست شناسی در تجربی یا ریاضی و فیزیک در گروه ریاضی، فکر می کنند نباید وقت زیادی برای این درس بگذارند. اما اگر قصد دارید رتبه برتر شوید و در رشته های پرطرفداری مثل پزشکی، دندانپزشکی و مهندسیهای دانشگاههای خوب قبول شوید باید به درس شیمی هم اهمیت بدهید.

حتی اگر درس شیمی برایتان سخت است و نمی توانید همه مباحث آن را یاد بگیرید، یاد گرفتن چند مبحث ساده که معمولا از آنها سوال طرح می شود کمک می کند شیمی را سفید نگذارید و درصد قابل قبولی را به دست آورید.

بورسیه دانشگاه فرهنگیان
ادامه

پکیج شیمی عارف ربیعیان چه ویژگیهایی دارد؟

این پکیج شامل مباحث مهم شیمی به صورت مفهومی و همراه با روشهای تست زدن و محاسبات سریع است. مباحثی مانند استوکیومتری، پیوندهای کربنی و هیدروکربنی، محلولها، ساختار اتم، اسید و باز و سایر بخشها ابتدا با جزئیات تدریس می شوند و سپس برای هر کدام نمونه های مختلفی از مسائل و تستهای آزمونهای گذشته پاسخ داده می شود تا با نحوه حل مسائل هم آشنا شوید.

برای هر مبحث درسی، در لوح فشرده جداگانه ای نحوه تست زنی آن هم آموزش داده می شود. اگر به سایت کنکور آسان است مراجعه کنید می توانید نمونه ای از جزوات استاد ربیعیان را مشاهده کنید.

به همراه لوحهای آموزشی، جزوات چاپی مباحث تدریس شده هم برای شما ارسال می شود.

با خرید پکیج شیمی عارف ربیعیان می توانید همه مباحث را از اول تا آخر آموزش ببینید یا اگر زمان کافی ندارید بسته به نیازتان، مباحثی را که برایتان دشوار است یاد بگیرید.

چون لوحهای فشرده دراختیار خودتان است، می توانید هر زمان که خواستید و با توجه به برنامه درسیتان، از آموزشها استفاده کنید و نیازی نیست راس ساعت خاصی در کلاس درس حاضر شوید و یا وقتتان را در ترافیک و رفت و آمد تلف کنید.

روش مناسب خواندن درس شیمی چگونه است؟

مباحث درس شیمی طوری است که بخشی از آن مانند جدول تناوبی و بعضی از فرمولها را باید حفظ کنید؛ بخشهایی هم محاسباتی هستند که باید روشی را برای سرعت بخشیدن به محاسباتتان در جلسه آزمون یاد بگیرید و درنهایت بخشهای مفهومی درس شیمی هستند که نمی توانید فقط آنها را حفظ کنید. مباحث مفهومی را باید خوب متوجه شوید و بتوانید با تحلیل به سوالهایش پاسخ دهید.

اعتراض به نتایج کنکور انسانی
ادامه

مطالب پایه شیمی را هم باید به خوبی یاد بگیرید؛ پس فقط روی شیمی دوازدهم متمرکز نشوید و درسهای پایه دهم و یازدهم را هم بارها مرور کنید.

هم تست تالیفی کار کنید و هم تستهای آزمونهای سالهای قبل را بزنید. روی مباحثی که هر سال از آنها تست طرح می شود تاکید بیشتری داشته باشید.

عارف ربیعیان بعنوان بهترین استاد شیمی کنکور در موسسه کنکور آسان است مشغول به تدریس میباشند.

پکیج شیمی عارف ربیعیان برای چه کسانی مناسب است؟

در این پکیج به مطالب درسی هر سه پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم پرداخته می شود. دانش آموزان پایه تحصیلی دوازدهم می توانند از این پکیج هم برای برنامه کنکورشان استفاده کنند و هم با فهم درست مطالب شیمی، در امتحانات نهایی و مدرسه نمره خوبی کسب کنند.

فارغ التحصیلان هم می توانند با کمک این پکیج، نقاط ضعف خود را در درس شیمی برطرف کنند و رتبه خوبی کسب نمایند.

پکیج شیمی عارف ربیعیان برای گروههای آزمایشی تجربی و ریاضی و فنی مفید است؛ چون درس شیمی، در این دو رشته مشترک است.

اگر جزو داوطلبانی هستید که می خواهید رتبه خوبی کسب کنید و در دانشگاههای معتبر کشور قبول شوید باید به درس شیمی هم به اندازه درسهای دیگر مانند زیست شناسی و ریاضی اهمیت بدهید. یادگیری با استفاده از پکیج شیمی عارف ربیعیان، کار را برایتان راحت تر و لذتبخش تر می کند.

شیمی استاد ربیعیان

رزومه استاد عارف ربیعیان

مهندس عارف ربیعیان چندین سال است که با موسسه کنکور آسان همکاری می کنند و بسته های آموزشی خوبی را در درس شیمی تهیه کرده اند که طبق نظر داوطلبان سالهای قبل، بسیار کاربردی بوده است.

پیش خوانی دروس مدرسه
ادامه

ایشان در المپیاد شیمی هم در ایران و هم در فرانسه مدال کسب کرده اند و علاقه ای را که به درس شیمی دارند به دانش آموزان هم انتقال می دهند.

استاد ربیعیان سابقه تدریس در برنامه های تلویزیونی مانند اوج یادگیری در شبکه دو صدا و سیما، برنامه یادگیری آسان در شبکه چهار سیما و برنامه زنگ پنجم در شبکه پنج سیما را دارند.

روش خرید پکیج شیمی عارف ربیعیان چطور است؟

برای خرید این پکیج می توانید به سایت کنکور آسان است یا فروشگاه اینترنتی انتشارات گیلنا مراجعه کنید. در سایت، هزینه تهیه همه پکیجهای آموزشی نوشته شده است. با توجه به بودجه خود، محتوای آموزشی موردنظرتان را انتخاب می کنید. برای پرداخت هزینه، حتما از طریق سایت اقدام کنید و یا شماره حساب معتبر را از مشاوران مجموعه دریافت کنید.

همچنین می توانید اپلیکیشن کنکور آسان را از طریق بازار یا سیب اپ نصب کنید و بسته ها را از آنجا تهیه کنید. در این اپلیکیشن، نمونه تدریس اساتید هم قرار دارد. می توانید بخشی از تدریس استاد ربیعیان را ببینید و سپس اقدام به خرید پکیج شیمی نمایید.

پس از خرید پکیج شیمی عارف ربیعیان، مجموعه ای از لوحهای فشرده به همراه جزوات چاپی به صورت رایگان به نشانی شما ارسال می شود.

این پکیجها، ضمانت اصل بودن دارند و ویدئوهای آموزشی آن با بهترین کیفیت ضبط شده اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *