عارف ربیعیان

آشنایی با مهندس عارف ربیعیان

مهندس عارف ربیعیان نام آشنایی برای داوطلبان کنکوری است. دانش آموزانی که قصد دارند درصد شیمی کنکور بالایی داشته باشند ، به طور قطع با نحوه آموزش و تدریس مهندس عارف ربیعیان آشنایی دارند. یکی از اساتید برجسته ای که در این زمینه با انتشارات گیلنا به همکاری پرداخته است، ایشان هستند. به طور قطع دلیلی که باعث شهرت ایشان شده است میزان تبحر و تجربه ایشان است. ایشان بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه تهران در رشته شیمی مهارت زیادی در زمینه تدریس و تست زنی پیدا کرده اند.

انتشارات گیلنا و عارف ربیعیان

 اگر شما خواننده عزیز از داوطلبان سال های قبل کنکور هستید، به خوبی می توانید وضع و اوضاع دانش‌آموزان کنکوری را درک کنید. بچه ها در این دوره چند ماهه که به زمان کنکور منتهی می شود، با انواع استرس ها و سردرگمی ها معمولا روبرو هستند.

انتشارات گیلنا قصد دارد تا با کمک منابع کمک آموزشی که در اختیار داوطلبان قرار می دهد، این مسیر را برای آنها هموار کند. حتی فراتر از اینها، این دوره را برای آنها شیرین و لذت بخش نماید. بخاطر همین نشر گیلنا تمام قوای خود را به کار گرفته است تا بتواند از تجربه اساتید تراز اول در انواع آموزش هایی که برای داوطلبان تدارک دیده است، استفاده نماید.

مهندس عارف ربیعیان یکی از اساتید برجسته مجموعه اوج یادگیری می باشد. رزومه کاری ایشان در سال های گذشته نشان می دهد که تا چه اندازه ای بر نحوه آموزش مطالب و شناخت راه حل های میانبر، تسلط دارند. ابتدا و شروع به کار ایشان با فعالیت در مجموعه آموزشی کنکور آسان است، همراه بوده است . به دلیل توانایی و سطح بالای معلوماتی که دارند، توانستند به یکی از چهره های آشنا در درس شیمی برای کنکوری‌ها تبدیل شوند.

عارف ربیعیان علاوه بر اینکه فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه تهران می باشد، نفر اول المپیاد شیمی در ایران هستند. بعد از آن هم با شرکت در المپیاد سراسری شیمی در کشور فرانسه، توانستند رتبه دوم جهانی را در این رشته از آن خود کند.

نحوه تدریس شیمی توسط عارف ربیعیان

درس شیمی یکی از مهمترین و ضریب بالاترین دروس کنکوری است. اهمیت درس شیمی و کسب ضریب بالا در آن برای رشته تجربی و کسانی که می خواهند در رشته های پزشکی همچون داروسازی ادامه تحصیل دهند، کاملا واضح است. به همین دلیل است که نشر گیلنا به آموزش سریع، ساده و قابل فهم در این درس اهمیت زیادی می دهد.

عارف ربیعیان ابتدا با آموزش کافی و قابل هضم برای دانش آموزان سعی می کند تا آنها با عمق مطالب آشنا شوند. او از فهم سطحی و حفظیات جلوگیری به  عمل می آورد. بعد از آموزش و یادگیری به طور کامل؛ داوطلب را با روش های تست زنی در هر فصل و سوالات مطرح شده در آزمون های سراسری سال های گذشته، آشنا می سازد. به آنها قدم به قدم کمک می کند تا سرعت عمل بیشتری در تست زنی پیدا کنند.

انتشارات گیلنا با کمک اساتیدی همچون عارف ربیعیان سعی کرده است از روش های خلاقانه و جدیدی برای آموزش و تست زنی استفاده کند. به شکلی که هیجان یادگیری در داوطلب افزایش چشمگیری پیدا کند و شوق او برای تست زدن را بیشتر و بیشتر نماید. به عنوان مثال در ابتدا درسی مثل شیمی جزء به جزء آمورش دوباره داده می شود. مطالب مهم و مفهومی جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند. سپس با کمک منابعی همچون مدیا، به تست زنی و جمع بندی پرداخته می شود.

تکنیک تست زنی عارف ربیعیان

عارف ربیعیان توانسته است در ابداع و آموزش تکنیک های تست زنی موفق عمل نماید. به بیان دیگر ایشان با کمک همین روشهاست که توانسته اند بسیاری از دانش آموزان را در کسب نمره بالای شیمی کمک کنند. حال به این پرسش می رسیم که اصلا تکنیک های تست زنی چه هستند؟ بسیاری از افراد ناآگاه ممکن است این تکنیک ها را بازارگرمی موسسات کنکوری و آموزشی بدانند. در صورتی که این تکنیک ها وجود داشته و امتحان شده اند.

انتشارات گیلنا با کمک تجربه های افراد برتر کنکور و همچنین اساتیدی که در این مجموعه مشغول به آموزشند، توانسته روش های مدیریت زمان را برای داوطلبان، قابل درک و اجرا نماید. مدیریت زمان می‌تواند حرف اول برای موفقیت در کنکور را بزند. تکنیک های تست زنی، روش یادگیری اصولی و مطالعه بهینه دروس، هر کدام می تواند رموز موفقیت در کنکور به شمار آیند. مثلا در رابطه با تکنیک های تست زنی می‌توانیم به علامت گذاری سوالات وقتگیر، شروع کار از سوالات ساده به دشوار، حذف گزینه های غلط، هدف گذاری و تعیین اینکه قرار است به چند سوال پاسخ صحیح داده شود، اصل تساوی و غیره اشاره کنیم.

چرا عارف ربیعیان را انتخاب کنیم؟

عارف ربیعیان به عنوان یکی از اساتید برجسته ای که انتشارات گیلنا با توجه به متد ایشان، پکیج های آموزشی خود را تولید و روانه بازار کرده است، توانسته اند روش تکنیک را به جای الگو برای دانش آموزان کنکوری ارائه دهد. تفاوت این دو در چیست؟

بعضی از موسسات به جای یاد دادن صحیح مطالب و نحوه چگونگی برخورد با سوالات، می خواهند روش های شسته رفته ای که اصلا وجود خارجی ندارند را به داوطلبین سردرگم القاء کنند. البته می توان آنها را به راحتی از روش های موثر تشخیص داد. اگر در جایی به داوطلب پیشنهاد شده که با بعضی حفظیات می توانند در دروس تحلیلی مثل ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست بالاترین نمرات را کسب کنند، غلط است. اطمینان داشته باشید که شعار توخالی بیش نیست.

انتشارات گیلنا با کمک متدهای اساتید خود توانسته است راههای منطقی برای کسب ضریب خوب و بالا در دروس اصلی را پیشنهاد دهد. روش هایی که به جای دادن اعتماد به نفس کاذب به داوطلبان به آنها اصول مدیریت زمان و تست زنی با روش های منطقی را آموزش می دهد.

انتشارات گیلنا همچنین آزمون های آنلاین را هم برای دانش آموزان در نظر گرفته است. نکته قابل توجه و مثبت این است که این آزمونها به شکل رایگان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. خدمات این مجموعه به همین جا ختم نمی شود. در قسمت های بعد به آنها اشاره خواهیم کرد.

قبولی گیلنا

اساتید انتشارات گیلنا را بهتر بشناسید

مهندس عارف ربیعیان، استاد حسین احمدی و مهندس امیر مسعودی از اساتید برجسته ای هستند که مجموعه این نشر را پشتیبانی و حمایت می کنند. استاد مسعودی تدریس ریاضی و فیزیک (در هر دو رشته) را بر عهده دارند. اکثر دانش آموزان کنکوری با ایشان در برنامه های تلویزیونی آشنایی دارند. استاد احمدی به آموزش دروس عمومی همچون عربی و دین و زندگی می پردازد. ایشان با کمک روش های جدید آموزش توانسته اند بسیاری از داوطلبان را با خود همراه سازند.

مهندس عارف ربیعیان همانطور که در ابتدای این بحث مطرح شد، از مدرسین به نام درس شیمی کنکور می‌باشند. با کمک راهنمایی های ایشان، می توانید از مطالعه شیمی لذت ببرید . با آغوش باز به تست زدن این درس بپردازید.

همه اساتید محترم این مجموعه آموزشی با کمک دی وی دی های آموزشی خود و یا شرکت در برنامه های تلویزیونی توانسته اند نظر مخاطبان کنکوری خود را جلب نمایند. از جمله برنامه هایی که جناب آقایان احمدی و مسعودی در آن حضور داشته اند، برنامه کنکور آسان است، از شبکه دوم سیما و همچنین برنامه یادگیری آسان از شبکه چهارم سیما، را می توانیم نام ببریم.

کلام نهایی

مهندس عارف ربیعیان می تواند بهترین مدرس در زمینه آموزش شیمی برای شما داوطلب گرامی باشد. همچنین یقین بدانید با کمک پکیج های کامل آموزشی نشر گیلنا، مانند دی وی دی های آموزشی، آزمون‌های آنلاین، مشاوره های تخصصی، برنامه های آموزشی کامل، تکنیک های کاربردی تست زنی، تدریس حرفه ای دروس اصلی و عمومی،شما می توانید از پس کنکور برآیید.

انتشارات گیلنا همچنین  اپلیکیشن را برای عزیزان در نظر گرفته است. با نصب آن در گوشی های تلفن همراه خود به راحتی می توانند در هر زمان و هر مکان محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند.

سوالات متداول

۱- شیمی عارف ربیعیان را چطور تهیه کنیم

از طریق تماس تلفنی با دفتر مرکزی موسسه ۰۲۱۶۶۵۵۲۶۰۰

۲- آیا اقای ربیعیان درس ریاضی هم تدریس کرد اند

بله ایشان علاوه بر درس شیمی، درس ریاضی از پایه نهم تا دوازدهم را تدریس نموده اند

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای