ثبت نام در انتشارات گیلنا

در این مقاله، به طور جامع و کامل درباره روش ثبت نام در انتشارات گیلنا و نحوه دریافت طرح های مشاوره ای، صحبت خواهیم کرد.

ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که چگونه می توان در انتشارات گیلنا ثبت نام کرد؟

کدام دسته از دانش آموزان می توانند در انتشارات گیلنا ثبت نام کنند؟

انتشارات گیلنا چه خدمات و طرح های مشاوره ای را برای دانش آموزان ارائه می دهد؟

در این مقاله، به طور جامع و کامل درباره روش ثبت نام در انتشارات گیلنا و نحوه دریافت طرح های مشاوره ای این موسسه، صحبت خواهیم کرد.

در سال ۱۳۷۳، مهندس حسین احمدی موسسه “کنکور آسان است” (انتشارات گیلنا) را تأسیس کردند.

یکی از اهداف اصلی تأسیس این موسسه کنکوری، فراهم کردن امکانات آموزشی یکسان برای تمامی دانش آموزان بود و حسین احمدی در راستای این هدف، تلاش های بسیاری انجام داد که تا به امروز نیز این تلاش ها ادامه دارد.

از سال ۱۳۷۳، محتوای تولید شده توسط استاد احمدی، با استقبال بسیاری از دانش آموزان و والدینشان همراه بود. چرا که دانش آموزان کنکوری می توانستند با استفاده از این منابع آموزشی با کیفیت و بهره برداری از شرایط آموزشی یکسان، به تدریج به اهداف خود نزدیک شوند.

انتشارات گیلنا در کنار ارائه تدریس های حرفه ای و همکاری با اساتید خبرهٔ کشور، سعی کرده است خدمات جانبی گسترده ای را در زمینه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی نیز ارائه دهد.

تمامی دانش آموزان کنکوری می توانند جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و همچنین خرید محصولات “کنکور آسان است”، در این موسسه ثبت نام کنند.

در ادامه مقاله، به این سوالات پاسخ خواهیم داد و راه های ارتباط با انتشارات گیلنا را معرفی می کنیم:

سهمیه های کنکور 1403 رشته تجربی
ادامه
ثبت نام در انتشارات گیلنا

اساتید رشته ی تجربی و ریاضی انتشارات گیلنا

ریاضی:استاد سامان مطلبی،استاد امیر مسعودی، استاد شاهانی،استاد علیشاه

فیزیک:استاد سامان مطلبی، استاد امیر مسعودی، استاد عباس زمانیان

شیمی: استاد عارف ربیعیان، استاد براتی

زیست: استاد هادی وصالی،استاد مهدی شیخی، استاد عرفان پازوکی

اساتید دروس عمومی

عربی: استاد حسین احمدی،استاد سعید جوکار

زبان:استاد دانش زاده

دینی:استاد حسین احمدی،استاد بدلی

ادبیات:استاد حسین احمدی،استاد ستار نژاد

اساتید درس های انسانی

عربی:استاد حسین احمدی ،استاد سعید جوکار

ریاضی:استاد جهانگیری،استاد علیشاه

علوم فنون:استاد حسین احمدی

تاریخ:استاد حسینی

منطق: استاد حاجی لر

جغرافیا:استاد حسینی

فلسفه:استاد سعید بدلی

اقتصاد:استاد حسین احمدی

ثبت نام در انتشارات گیلنا2

روش ثبت نام در انتشارات گیلنا:

برای ثبت نام در انتشارات گیلنا و دریافت طرح های مشاوره ای، می توانید به وبسایت رسمی آنها مراجعه کنید. در سایت گیلنا، قسمتی به نام “ثبت نام” یا “ورود/عضویت” وجود دارد. شما می توانید از طریق این قسمت، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و درخواست ثبت نام خود را ثبت کنید. پس از ثبت نام، معمولاً شما یک حساب کاربری خواهید داشت که می توانید از طریق آن به منابع و خدمات مشاوره ای دسترسی پیدا کنید.

دسته از دانش آموزان که می توانند در انتشارات گیلنا ثبت نام کنند:

انتشارات گیلنا برای تمامی دانش آموزان کنکوری در دوره های مختلف (مثل دوره ی دهم، یازدهم و دوازدهم) خدمات و منابع آموزشی ارائه می دهد. بنابراین، دانش آموزانی که در حال آماده شدن برای آزمون کنکور هستند و نیاز به منابع و مشاوره تحصیلی دارند، می توانند در انتشارات گیلنا ثبت نام کنند.

خدمات و طرح های مشاوره ای ارائه شده توسط انتشارات گیلنا:

انتشارات گیلنا خدمات و طرح های مشاوره ای متنوعی را برای دانش آموزان ارائه می دهد. این خدمات شامل موارد زیر می شوند:

  • طرح های مشاوره تحصیلی: این طرح ها شامل مشاوره درباره برنامه ریزی تحصیلی، روش های مطالعه، مدیریت زمان، راهنمایی در انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه، و برنامه ریزی برای آزمون کنکور می شوند.
  • منابع آموزشی: انتشارات گیلنا منابع آموزشی غنی و جامعی را برای آماده سازی دانش آموزان برای آزمون کنکور ارائه می دهد. این منابع شامل کتاب ها، جزوات، سوالات تستی و پاسخ نامه ها، ویدئوهای آموزشی و نرم افزارهای آموزشی می شوند.
  • کلاس های آموزشی: انتشارات گیلنا کلاس های آموزشی مکملی را نیز برای دانش آموزان برگزار می کند. این کلاس ها شامل کلاس های حضوری و آنلاین است و به صورت گروهی یا خصوصی برگزار می شوند. در این کلاس ها، اساتید با تجربه و متخصص، دروس و مباحث مختلف را به دانش آموزان آموزش می دهند و آنها را برای موفقیت در آزمون کنکور آماده می سازند.
  • مشاوره روانشناختی: انتشارات گیلنا خدمات مشاوره روانشناختی نیز ارائه می دهد. در این خدمات، مشاوران مجرب و متخصص به دانش آموزان کمک می کنند تا با مشکلات روانشناختی مختلفی که ممکن است در مسیر تحصیلی و آموزشی آنها بروز کند، مقابله کنند و راهکارهای مناسبی را برای حل آنها پیدا کنند.
  • برنامه های تفریحی و فرهنگی: انتشارات گیلنا برنامه های تفریحی و فرهنگی متنوعی نیز برای دانش آموزان تدارک می بیند. این برنامه ها شامل سفرهای آموزشی، دوره های آموزشی غیرتحصیلی، مسابقات و رویدادهای فرهنگی است که هدف اصلی آنها تنوع بخشیدن به تجربه آموزشی و خلاقیت های دانش آموزان است.
تحلیل کارنامه سبز کنکور
ادامه

با تیم مجرب و کارآزموده انتشارات گیلنا، دانش آموزان می توانند از خدمات و طرح های مشاوره ای و آموزشی متنوعی بهره برد و در مسیر تحصیلی و آموزشی خود به بهترین شکل پیشرفت کنند

ثبت نام در انتشارات گیلنا1

شرایط ثبت نام در انتشارات گیلنا

برای ثبت نام در انتشارات گیلنا نیازی به شرایط خاصی نیست و همه دانش آموزان کنکوری می توانند در آن ثبت نام کرده و از خدمات و محصولات این موسسه بهره برداری کنند.

به طور کلی، دانش آموزان زیر می توانند نسبت به ثبت نام در انتشارات گیلنا اقدام کنند:

  •  دانش آموزان پایه نهم
  •  دانش آموزان پایه دهم
  •  دانش آموزان پایه یازدهم
  •  دانش آموزان پایه دوازدهم
  •  دانش آموزان فارغ التحصیل

هزینه ثبت نام در انتشارات گیلنا

هزینه ثبت نام در انتشارات گیلنا رایگان است و به راحتی می توانید نسبت به ثبت نام در این موسسه اقدام کنید.

از آنجایی که انتشارات گیلنا از محبوبیت و مقبولیت ویژه ای در میان دانش آموزان و داوطلبان کنکوری و حتی والدین آن ها برخوردار است، بدیهی است که در مواردی ممکن است برخی افراد سودجو و کلاهبردار عمل کنند.

چه بسا که بسیاری از افراد کلاهبردار خود را به عنوان مشاور و مسئول این موسسه کنکوری معرفی کرده و اقدام به سودجویی از دانش آموزان و والدین کرده اند.

پس در این راستا مراقب سودجویی ها و کلاهبرداری ها باشید، زیرا ممکن است برخی افراد سودجو نسبت به ثبت نام شما در موسسه هزینه ای دریافت کنند!

اگر کنکور را سفید بدهیم
ادامه

البته گفتنی است که خدمات ارائه شده از سوی موسسه، از جمله خرید محصولات و… دارای هزینه ای هستند و دانش آموزان می بایست نسبت به خرید آن ها هزینه مورد نظر را واریز نمایند.

ثبت نام در انتشارات گیلنا

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای