بهترین کتاب های تست

همانطور که اطلاع دارید؛ یکی از معضلات و مشکلات کسانی که قصد دارند در کنکور سراسری شرکت کنند؛ این مسئله هست که چه نوع کتابی را از میان انواع وبرند های مختلف کتاب تست انتخاب و خریداری کنند؛ تا بتوانند سریع تر و بهتر به موفقیت برسند؛ به همین دلیل با توجه به این مسئله تصمیم داریم در ادامه به معرفی بهترین کتاب های تست برای برخی دروس پر طرفدار در کنکور سراسری بپردازیم؛مشاوران کنکور آسان است قصد دارند شما را با بهترین کتاب های تست کنکور تجربی،ریاضی و انسانی آشنا کنند پس تا پایان همراه ما باشید.

بهترین کتاب های تست

بهترین کتاب تست برای درس ریاضیات رشته تجربی

ریاضی برای کسانی که در رشته تجربی تحصیل میکنند؛ درس سختی محسوب میشود؛ به همین دلیل انتخاب یک منبع خوب و جامع برای این درس اهمیت زیادی دارد؛ که به عنوان بهترین کتاب برای این درس لازم میدانیم به کتاب های ریاضیات جامع خیلی سبز، کتاب ریاضیات جامع مهر و ماه و کتاب ریاضی میکرو طلایی گاج برای دانش آموزان ضعیف و کتاب ریاضی جامع IQ،  کتاب ریاضیات پایه نشر الگو و کتاب جامع موج آزمون نشر الگو اشاره کنیم.

بهترین کتاب تست برای درس ریاضیات رشته ریاضی فیزیک

از منابع خوب  و ارزشمند برای تست در درس ریاضیات رشته تجربی لازم میدانیم به کتاب های هندسه جامع میکرو طلایی، نردبام هندسه خیلی سبز، جمع بند هندسه کنکور خیلی سبز و هندسه پایه نشرالگو برای درس هندسه همچین حسابان میکرو طلایی، نردبام حسابان خیلی سبز و حسابان خیلی سبز برای درس حسابان و در نهایت کتاب های گسسته میکرو طلایی و میکرو نقره ای گاج اشاره کنیم.

جهت دریافت مشاوره تحصیلی رایگان وارد این صفحه شوید و یا باشماره ۰۲۱۶۶۵۵۲۶۰۰ تماس حاصل فرمایید.

شروع مطالعه برای کنکور 1403 با انتشارات گیلنا
ادامه

بهترین کتاب تست برای درس فیزیک رشته ریاضی فیزیک

با توجه به اساسی بودن این در، داشتنم یک منبع درست برای درس ریاضی و فیزیک میتواند تاثیر بسیار زیادی در نتیجه کنکور دانش آموز ها داشته باشدد؛ به همین دلیل به عنوان بهترین کتاب های تست در این درس به کتاب های فیزیک کامل میکرو طلایی، نردبام فیزیک کنکور و جمع بندی فیزیک کنکور خیلی سبز اشاره کرد.

بهترین کتاب تست برای درس شیمی رشته ریاضی فیزیک و تجربی

درس شیمی یکی از دروس مشترک رشته ریاضی و تجربی هست؛ که افراد با مشکلات زیادی در این درس روبرو هستند؛ به همین دلیل باید منابع مناسب داشته باشند؛ از جمله این منابع بایستی به کتاب شیمی جامع انتشارات مبتکران، شیمی جامع میکرو طلایی گاج و حفظیات شیمی کنکور از انتشارات گاج اشاره کنیم.

بهترین کتاب تست برای درس فیزیک رشته تجربی

علاوه بر درس فیزیک یکی از دروس مهم دیگر برای رشته تجربی که افراد در آن زیاد مشکل دارند؛ درس فیزیک هست که باید یک منبع اصولی و مناسب برای آن انتخاب شود؛به عنوان بهترین کتاب های برای درس فیزیک رشته تجربی باید به کتب فیزیک پایه مبتکران و خیلی سبز، همچنین کتب پایه دوازدهم این دو انتشارات برای درس فیزیک رشته تجربی اشاره کنیم.

بهترین کتاب تست برای درس زیست رشته تجربی

بایدگفت؛ زیست شناسی اختصاصی ترین و مهم ترین درس کنکور تجربی است که درصد دانش آموزان در پاسخ دادن به سوالات این درس تاثیر زیادی در موفقیت آن ها در کنکور سراسری میگذارد؛ از بهترین منابع و کتب تست نیز برای این درس باید به زیست پایه خیلی سبز و زیست دوازدهم کنکور اشاره کرد؛ البته خوب است بدانید؛ این دو منبع ذکرشده به تنهایی کافی نخواهند بود و برای کسب یک درصد بالا و خوب بایستی به طور دقیق و کامل کتاب درسی را مطالعه کنید.

گام اول رتبه برتر شدن
ادامه

همچنین میتوانید از پکیج زیست موسسه اوج یادگیری با تدریس دکتر هادی وصالی استفاده نمایید.

بهترین کتاب تست برای درس عربی رشته انسانی

درس عربی، همانطور که میدانید؛ یکی از دروس مهم رشته انسانی است؛ که به عنوان بهترین منابع این درس لازم است به کتاب جامع عربی انسانی خیلی سبز و سری کتابهای انتشارات مهرو ماه اشاره کنیم؛ البته دانش آموزان محترم رشته انسانی باید توجه داشته باشند حتما کتابی را خریداری کنند؛ که مخصوص دانش اموزان این رشته چاپ شده باشد؛ زیرا این کتب برای رشته های تجربی و ریاضی نیز چاپ میشوند.

بهترین کتاب تست برای درس دینی رشته انسانی

درس دینی یکی از دروس تخصصی دانش اموزان رشته انسانی محسوب میشود؛ که برخلاف دو رشته ریاضی و تجربی این درس درکنکورسراسری رشته انسانی وجود دارد و سوالاتی از آن تالیف میشود؛ به عنوان بهترین کتاب تست دینی رشته انسانی نیز لازم میدانیم؛ کتاب دین و زندگی جامع خیلی سبز و دین و زندگی جامع میکرو طلایی گاج را به شما معرفی کنیم؛ هر دو این کتب دارای درسنامه های بسیار جامع و کامل همچنین تعداد تست بسیار زیاد هستند که میتوانند موفقیت افراد رادر کنکور سراسری انسانی تضمین کنند.

بهترین کتاب تست برای درس ریاضی و آمار رشته انسانی

ریاضی و امار یکی از دروس دشوار برای دانش آموزان رشته انسانی محسوب میشود؛ زیرا که این دانش آموزان غالبا درصد های پایینی را دروس این رشته کسب میکنند؛ پس باید منابع بسیارخوبی برای این درس انتخاب شود؛ که ازجمله بهترین منابع این درس لازم است به کتاب ریاضی و آمار انتشارات گاج ، کتاب ریاضی و آمار انتشارات خیلی سبز و بسته های واجب کنکور انسانی اشاره کرد.

رشته کامپیوتر در هنرستان
ادامه

بهترین کتاب تست برای درس اقتصاد رشته انسانی

درس اقتصاد نیز از دیگر دروس مهم و اختصاصی رشته انسانی است که به عنوان یک کتاب تست مناسب برای این درس، پیشنهاد ما به شما کتب، میکرو طلایی گاج، اقتصاد خیلی سبز،  اقتصاد جامع کنکور از انتشارات مشاوران  و لقمه مهر و ماه را پیشنهاد میکنیم.

بهترین کتاب تست برای درس فلسفه و منطق رشته انسانی

از جمله بهترین کتابهای تست برای این درسمی توانیم به کتب فلسفه و منطق جامع انتشارات مشاوران، میکروطلایی گاج و لقمه مهر و ماه اشاره کنیم.

بهترین کتاب تست برای درس تاریخ رشته انسانی

به عنوان یکی دیگر از دروس سرنوشت ساز کنکور انسانی باید به درس تاریخ اشاره کنیم که بهترین کتب تست برای آن میکرو طلایی و خط ویژه گاج و جامع کنکور از انتشارات مشاوران هست.

بهترین کتاب تست برای درس روانشانسی رشته انسانی

ازدیگر دروس اختصاصی کنکور انسانی لازم است به روانشناسی اشاره کنیم؛ این درس توجه زیادی را در کنکور سراسری به خود معطوف نمیکند؛ اما اگر درصد خوبی در آن کسب کرده باشید به موفقیت قابل قبولی میرسید؛ به همین دلیل توصیه میکنیم از کتب تست روانشناسی جامع مشاوران و مهروماه لقمه برای آن استفاده و با کسب یک درصد خوب به موفقیت برسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای