بهترین استاد شیمی کنکور

یکی دیگر از مشغله های فکری دانش آموزان پیدان بهترین استاد شیمی کنکور است .شیمی یکی از مهم‌ترین دروس برای دانش‌آموزان رشته علوم‌تجربی و ریاضی است. این درس از دو بخش مفاهیم و مسائل تشکیل می‌شود. مسائل مربوط به شیمی شامل مباحث بخش استوکیومتری و مسائل بخش اسید و باز و همچنین مسائل مربوط به الکترونگاتیوی و مسائل مربوط به جدول عناصر و موارد دیگر را شامل می‌شود.
یکی دیگر از بخش‌هایی که در شیمی کنکور موردنیاز است بحث محاسبات است. در خصوص بحث محاسبات می‌توانیم به یک سؤال در خصوص جرم اتمی که در کنکور سال ۱۳۸۴ آمده اشاره داشته باشیم.این سؤال از دانش‌آموزان جرم اتمی خواسته شده بود باتوجه‌به اعداد بسیار بزرگ اکثر دانش‌آموزان به این سؤال یا جواب ندادند یا جواب غلط دادند. درصورتی‌که اگر دانش‌آموز و یا داوطلب کنکور بر تکنیک‌های محاسبات تسلط داشت می‌توانست به این سؤال در عرض کمتر از ۱۰ ثانیه پاسخ دهد.
عارف ربیعیان یکی از نامدارترین مدرسین کنکور در درس شیمی است. ایشان تکنیک‌های مختلفی را در خصوص محاسبات و همچنین حل مسائل و مفاهیم ارائه می‌دهند.

در این مقاله ما قصد داریم کمی بیشتر با بهترین استاد شیمی کنکور یعنی استاد عارف ربیعیان آشنا بشویم.

بهترین استاد شیمی کنکور

 پکیج آموزشی عارف ربیعیان در درس شیمی چه ویژگی‌هایی دارد؟

در درس شیمی عارف ربیعیان مدرس انتشارات گیلنا و یا کنکور آسان است توانسته با ارائه بهترین نکات روند حل مسائل شیمی و مفاهیم مربوط به آن را برای ما آسان سازد. در ابتدا به سراغ حل مسائل به سبک عارف ربیعیان می‌رویم. استاد ربیعیان برای حل مسائل شیمی از کسرهای پیش‌ساخته در بخش استوکیومتری استفاده می‌کند.
همچنین در بحث مسائل اسید و باز نیز از برخی فرمول‌های خاص ایشان استفاده می‌نمایند. البته در بخش‌های دیگر مثل ساختار لوییس و برخی دیگر موارد نیز با سبک‌های مختلفی از حل مسائل می‌توانیم از سوی استاد عارف ربیعیان در پکیج آموزش شیمی کنکور شاهد باشیم.

کارنامه قبولی علوم تغذیه
ادامه

نکته مهمی که باید شما در نظر بگیرید این است که برای درس شیمی در ابتدا یادگیری مفاهیم موردنظر است. به‌عنوان‌مثال شما باید برای شیمی کل جدول تناوبی را حفظ کنید. یادگیری عدد اتمی و عدد جرمی تمامی عناصر نیز برای فردی که قصد اخذ درصد بالایی در کنکور است ضروری است.

عارف ربیعیان خوبه؟

استاد عارف ربیعیان در پکیج شیمی کنکور شیوه‌های خاصی را برای حفظ جدول تناوبی ارائه می‌دهد. همچنین بعد از تهیه پکیج آموزشی عارف ربیعیان در درس شیمی می‌توانید به حداکثر مسائل پاسخ صحیح دهید.

همان‌طور که در سال‌های گذشته دیدیم طراحان کنکور برای درس شیمی به سراغ ارائه مسائل مفهومی رفته‌اند. مثلاً حل یک مسئله شاید یک دقیقه الی  ۵ دقیقه وقت شما را بگیرد. این مورد شاید برای بسیاری از داوطلبان کنکور قابل هضم نباشد، ولی اگر شما از پکیج عارف ربیعیان استفاده کنید حل مسائل شاید تا ۴۰ ثانیه وقت شما را نگیرد.

پس باید در نظر داشته باشید که استفاده از مفاهیم صحیح و نکات کنکوری می‌تواند ما را نسبت به رقبای ما در کنکور بسیار جلو بیندازد. پس به این مورد باید توجه داشته باشید؛ چون توجه به آن مهم است و خالی‌ازلطف نیست .

شیوه استفاده از پکیج آموزشی عارف ربیعیان چگونه است؟

درصورتی‌که نسبت به تهیه پکیج آموزشی عارف ربیعیان در درس شیمی اقدامات لازم را انجام دهید باید شیوه کار با پکیج موردنظر را نیز فرا بگیرید که در زیر به شما ارائه می‌دهیم :

در ابتدا باید بدانید که خواندن متن کتاب درسی می‌تواند به شما کمک کند تا نسبت به شیمی ایده‌ای در ذهن شکل بگیرد. باتوجه‌به اینکه شیمی کمی مفهومی به نظر می‌رسد می‌توانید بعد از خواندن متن کتاب درسی به سراغ دیدن پکیج عارف ربیعیان بروید. سپس می‌توانید به سراغ حل تست‌های کنکور سال‌های گذشته و حل تمرین کتاب‌های کمک‌آموزشی که در اختیار دارید بروید.

رشته اتاق عمل بدون کنکور
ادامه

تمرکز شما برای شیمی باید بیشتر بر روی مسائل باشد. عارف ربیعیان توانسته با ارائه بهترین نکات کنکوری در درس شیمی روند موفقیت شما را در کنکور هموار سازد. معمولاً خیلی از افراد مفاهیم شیمی را جدی نمی‌گیرند به‌طوری‌که عارف ربیعیان در چند پکیج مفاهیم شیمی را در سال‌های مختلف آموزش داده است.برخی از نمونه تدریس های استاد عارف ربیعیان را میتوانید در برنامه تلوزیونی اوج یادگیری نیز مشاهده کنید.

سپس به سراغ حل مسئله می‌رویم که حدود ۶۰ درصد سؤالات کنکور را شامل می‌شود. این ۶۰ درصد به‌صورت ترکیبی از سال‌های مختلف تحصیلی هستند. درصورتی‌که می‌خواهید بدون ترس و اضطراب سر جلسه کنکور به‌تمامی مسائل شیمی پاسخ دهید و حتی به‌تمامی سؤالات کنکور پاسخ دهید باید بر طبق شیوه استاد ربیعیان پیش بروید.

شیوه ایشان مفاهیم و مسائل را در بخش‌های خاص جداسازی می‌کند تادانش آموز و داوطلب کنکور بتواند تمامی مسائل مربوط به آن را سازماندهی نماید. سازماندهی سازی مسائل و مفاهیم سر جلسه کنکور می‌تواند به‌راحتی سرعت حل تست‌های ما را بالا ببرد.

 آیا شیوه تدریس استاد عارف ربیعیان از کیفیت بالایی برخوردار است؟

معمولاً پاسخ این سؤال بر اساس نظر افرادی است که از پکیج استاد ربیعیان استفاده کرده‌اند، ولی اگر بخواهیم به‌طورکلی به این سؤال پاسخ دهیم می‌فهمیم که با استفاده از پکیج استاد ربیعیان قادر خواهیم بود تابه ۹۵ درصد سؤالات کنکور پاسخ صحیح دهیم، ۵ درصد دیگر نیز در حکم تلاش ما برای اخذ صددرصد کنکور خواهد بود.

در این حالت نتیجه می‌گیریم که شیوه استاد ربیعیان زمانی از کیفیت بالایی برخوردار است که ما هم تلاش بسیار زیادی را برای اخذ درصد بالایی در شیمی ارائه دهیم. درصورتی‌که می‌خواهید به درصد بالایی در شیمی برسید که اکثر افراد صددرصد را در نظر می‌گیرند،می‌توانید از پکیج استاد ربیعیان استفاده کنید .

معدل قبولی پزشکی در سال ۱۴۰۲
ادامه

بعد از تهیه پکیج حتی قادر خواهید بود تا با خود استاد به طور مستقیم در تماس باشید تا اگر سؤالاتی در ذهنتان است، استاد به‌تمامی سؤالات شما پاسخ دهد. سپس بعد از استفاده از پکیج مربوطه می‌توانید به سراغ حل مسائل سخت کنکور نیز بروید .

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما نکاتی را در خصوص عارف ربیعیان بررسی کردیم و جزئیات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. در خصوص این مورد باید در نظر داشته باشیم که استاد عارف ربیعیان یکی از برترین مدرسین کنکور در درس شیمی هستند. درصورتی‌که شما می‌خواهید درصد بالایی در درس شیمی کسب کنید می‌توانید به سراغ پکیج استاد عارف ربیعیان بروید تا با استفاده از شیوه‌های استاد به موفقیتی که در ذهن دارید دست یابید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای