گام کلاس امیر مسعودی

گام کلاس امیر مسعودی

گام کلاس امیر مسعودی چه ویژگیهایی دارد؟ آیا بهتر از بقیه کلاسهاست؟ کدام اساتید در مجموعه گام کلاس تدریس می کنند؟

با گسترش موسسات کنکوری، کار انتخاب برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری سخت شده است. شاید شما هم بخواهید در یک دوره آموزشی شرکت کنید؛ اما ندانید کدام موسسه، دوره بهتری را ارائه می کند و اساتید باتجربه تری دارد؟

برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید، با انتشارات گیلنا همراه باشید تا شما را با گام کلاس امیر مسعودی آشنا کنیم.

گام کلاس امیر مسعودی شامل چه دوره هایی است؟

استاد امیر مسعودی فعلا سه دوره را به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می کنند. این سه دوره عبارتند از:

  • دوره آنلاین جامع کل ریاضی کنکور
  • دوره آنلاین جامع کل فیزیک کنکور
  • دوره آفلاین جامع ریاضی دهم و یازدهم متوسطه

این دوره ها را خود استاد مسعودی تدریس می کنند؛ اما در موسسه آموزشی گام کلاس، اساتید دیگری هم حضور دارند که سایر دروس را تدریس می کنند.

دوره های آفلاینی هم برای تدریس فیزیک و ریاضی پایه های دهم و یازدهم متوسطه تهیه شده است.

همچنین دوره های آنلاین دروس شیمی و زیست شناسی هم در این موسسه ارائه می شوند.

گام کلاس امیر مسعودی از چه زمانی شروع به کار کرده است؟

استاد مسعودی که قبلا در موسسه کنکور آسان، به تدریس ریاضی و فیزیک مشغول بودند، در بهمن ماه ۱۴۰۰ مجموعه مستقل گام کلاس را پایه گذاری کردند.

بسیاری از دانش آموزان هم که به شیوه تدریس ایشان علاقه داشتند، در موسسه جدید استاد مسعودی ثبت نام کردند. این مجموعه تعدادی از مدرسان باسابقه را به همکاری دعوت کرده است و با تکنیکهای جدید آموزشی، دوره های جامع درسی را برگزار می کند.

دریافت معدل دیپلم
ادامه

جهت اطلاع بیشتر با اوج یادگیری به شماره ۰۲۱۶۶۵۵۲۶۰۰ تماس حاصل نمایید.

گام کلاس امیر مسعودی

به جز استاد مسعودی، کدام اساتید در موسسه گام کلاس تدریس می کنند؟

در گام کلاس امیر مسعودی، تدریس ریاضی و فیزیک کنکور به عهده ایشان است. مهندس جعفر مهرپور تدریس شیمی کنکور موسسه را به عهده دارند. ایشان در برنامه های زیادی در صدا و سیما تدریس کرده اند.

استاد حسینی نیا درس زیست شناسی را به داوطلبان تجربی آموزش می دهند. ایشان در مقطع دکترای دانشگاه تهران درس خوانده اند و کتابهایی برای جمع بندی مباحث زیست شناسی نوشته اند. همچنین در برخی از مدارس معتبر، مدرس المپیاد زیست شناسی بوده اند. استاد حسینی نیا سابقه طراحی سوال برای آزمونهای آزمایشی گاج و قلمچی را دارند.

استاد محمد عبدالهی مدرس عربی، فلسفه و منطق برای داوطلبان انسانی هستند. ایشان سابقه سالها تدریس به رتبه های برتر را در کارنامه خود دارند.

برای آشنایی با شیمی عارف ربیعیان میتوانید با مشاور کنکور آسان است همراه باشید.

رزومه استاد امیر مسعودی

استاد امیر مسعودی یکی از بهترین مدرسان ریاضی و فیزیک کنکور در کشور است. ایشان سالها با مجموعه کنکور آسان است همکاری می کردند و در پکیجهای آموزشی این موسسه تدریس کرده اند. در سال ۱۴۰۰ تصمیم گرفتند که موسسه مستقل خودشان را ایجاد کنند و به همین دلیل گام کلاس امیر مسعودی از بهمن ۱۴۰۰ شروع به فعالیت کرد.

استاد امیر مسعودی در بسیاری از برنامه های تلویزیونی مانند اوج یادگیری و زنگ پنجم تدریس کرده اند. همچنین در بسیاری از شهرهای کشور، مدرس پروازی بوده اند.

تکنیک زمان های نقصانی
ادامه

ایشان فن بیان بسیار خوب و شیوه تدریس و تست زنی خاص خودشان را دارند و در زمینه نجوم و موسیقی هم فعالیت کرده اند.

استاد مسعودی چندین کتاب کمک آموزشی و مقاله مرتبط را به چاپ رسانده اند.

ویژگیهای گام کلاس امیر مسعودی چیست؟

  • در کلاسهای آنلاین گام کلاس امیر مسعودی، دانش آموزان می توانند مانند کلاسهای حضوری، سوالهای خود را به شکل صوتی یا نوشتاری از استاد بپرسند و رفع اشکال کنند. این یکی از امتیازات گام کلاس است.
  • هر دانش آموز یک پنل کاربری دارد که تمام درسها و دوره های آموزشی او در آن قرار داده می شود. پس از تمام شدن آموزش، اگر دانش آموز قسمتی را خوب یاد نگرفته باشد یا نیاز به تکرار داشته باشد، می تواند به این پنل مراجعه کند و دوباره مباحث را مرور کند.
  • جزوه هر درس در پنل کاربری دانش آموز قرار داده می شود تا او نیازی به نوشتن جزوه نداشته باشد.
  • بعد از هر جلسه آموزشی، تکالیفی مرتبط با محتوای همان مبحث در پنل کاربری دانش آموز قرار می گیرد تا او بیشتر تمرین کند و کاملا به مبحث مسلط شود.
  • کلاسهای آنلاین و آفلاین کمک می کنند تا دانش آموزانی که در مناطق مختلف کشور زندگی می کنند بتوانند از تدریس استاد مسعودی و همکارانشان استفاده کنند.
  • وجود این کلاسها باعث می شود دانش آموز بدون نیاز به خروج از خانه و اتلاف وقت در مسیر رفت و آمد، در کلاسها حاضر شود؛ درنتیجه وقت بیشتری برای مرور درسهای دیگر خواهد داشت.
  • گام کلاس امیر مسعودی، قبل از کنکور چندین آزمون هفتگی برگزار می کند تا دانش آموزان خودشان را محک بزنند و برای کنکور آماده شوند.
خرید پکیج ریاضی سامان مطلبی
ادامه

اگر اینترنت قطع شود، امکان استفاده آفلاین از کلاسهای اساتید وجود دارد و اگر سرعت اینترنت پایین باشد، برای اینکه کلاسها قطع نشود، کیفیت محتوا متناسب با سرعت اینترنت دانش آموز تنظیم می شود

آیا گام کلاس امیر مسعودی مجوزهای لازم را دارد؟

این موسسه سه مجوز مهم دارد که عبارتند از:

  • نماد ثبت رسانه های دیجیتال
  • مجوز فعالیت واحد فرهنگی دیجیتال
  • نماد اعتماد الکترونیک

دارا بودن این مجوزها، اعتبار فعالیت سایت موسسه را نشان می دهد.

 

جمع بندی درباره گام کلاس امیر مسعودی

موسسه آموزشی گام کلاس پس از جدایی استاد امیر مسعودی از موسسه کنکور آسان است ایجاد شده است. گام کلاس در درسهای فیزیک، ریاضی، شیمی، زیست شناسی، عربی، فلسفه و منطق دوره های آموزشی برگزار می کند.

هر جلسه آموزشی در پنل کاربری دانش آموز قرار داده می شود و او می تواند پس از کلاس، دوباره مباحث را مرور و تکرار کند. یکی از مزیتهای گام کلاس امیر مسعودی، وجود کلاسهای آنلاین است که در آن دانش آموزان می توانند مثل کلاس حضوری از استاد سوال بپرسند و با او تعامل داشته باشند. این موضوع، راندمان یادگیری دانش آموزان را بیشتر می کند.

جلسات آموزشی با کیفیتهای متفاوتی و با توجه به شرایط اینترنت دانش آموزان ارائه می شود تا در اثر کندی سرعت یا قطعی اینترنت، کلاسها قطع نشوند.

آزمونهای هفتگی گام کلاس هم کمک می کنند تا دانش آموز میزان یادگیری و آمادگی خود را برای کنکور اصلی امتحان کند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای