برنامه ریزی با اوج یادگیری

برنامه ریزی با اوج یادگیری چقدر به رتبه برتر شدن داوطلبان کنکور کمک می کند؟ این برنامه شامل چه مواردی است؟ آیا برای هر داوطلب یک برنامه ویژه نوشته می شود یا همه از یک برنامه مشخص استفاده می کنند؟ در این مقاله سعی می کنیم به این سوالات جواب دهیم.

برنامه ریزی با اوج یادگیری چه ضرورتی دارد؟

کنکور سراسری رقابتی فشرده و تعیین کننده در زندگی داوطلبان است. برای این رقابت حجم زیادی از کتابهای درسی و کمک درسی باید خوانده شود. همچنین باید زمانی برای تست زدن و آزمون آزمایشی در نظر گرفته شود تا فرد بتواند میزان یادگیری خود را پیش از آزمون اصلی بسنجد.

این حجم زیاد در کنار اهمیت کنکور و انتظارات خانواده و اطرافیان از دانش آموز، او را دچار استرس و نگرانی می کند؛ درنتیجه ممکن است نتواند همه مطالب را بخواند یا مطالعه باکیفیتی داشته باشد.

داشتن برنامه ریزی متناسب با توان و سطح علمی فرد، به او کمک می کند با خیال راحت تری همه مباحث درسی را بخواند و مطمئن باشد می تواند در فرصتی که در اختیار دارد به همه مباحث بپردازد.

برنامه ریزی با اوج یادگیری برای کدام رشته ها مناسب است؟

اوج یادگیری هم برنامه رایگان ارائه می کند و هم امکان شخصی سازی برنامه های درسی با توجه به شرایط و سبک مطالعاتی هر داوطلب وجود دارد.

دانش آموزان و داوطلبان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فنی، تجربی و انسانی می توانند از برنامه ریزی با اوج یادگیری استفاده کنند.

برنامه ها متناسب با دروس گروههای مختلف آزمایشی تهیه می شوند و درسهای مهم هر رشته در اولویت قرار می گیرد.

تأثیر معدل نظام قدیم در کنکور ۱۴۰۳
ادامه

ویژگیهای برنامه ریزی با اوج یادگیری چیست؟

  • برنامه های مجموعه اوج یادگیری منطبق با سرفصلهای مهم کنکور سراسری و براساس بودجه بندی این آزمون طراحی می شود. این برنامه با دارا بودن جزئیات شامل ساعت و مبحثی که باید در هر روز مطالعه شود، از سردرگمی داوطلب جلوگیری می کند.
  • منابع درسی و آموزشی اوج یادگیری هم با برنامه درسی آن مطابقت دارند و درصورتی که داوطلب پکیجهای اوج یادگیری را تهیه کرده باشد، برای استفاده بهینه از آنها توسط مشاوران موسسه راهنمایی می شود.
  • برنامه ریزی با اوج یادگیری بسیار انعطاف پذیر است و اگر به هر دلیلی داوطلب نتوانست در ساعت مقرر سرفصل تعیین شده را مطالعه کند، فرصت جبران آن را در اختیار خواهد داشت. همین موضوع کمک می کند دانش آموزان و داوطلبان با آرامش بیشتری درس بخوانند و مضطرب نشوند.
  • مشاوران موسسه همواره در کنار داوطلبان خواهند بود و برای ادامه مطالعه و روند پیشرفت به آنها روحیه و انگیزه خواهند داد.
  • اساتیدی که در پکیجهای آموزشی اوج یادگیری تدریس می کنند از بهترین اساتید کنکور کشور در رشته های مختلف هستند.
  • آنها هم به تدریس مباحث درسی می پردازند و هم در ادامه نمونه تستهای هر مبحث را حل می کنند و روشهای مناسب تست زنی را هم آموزش می دهند.
  • تکرار و تمرین سوالات مختلف در هر مبحث، به تسلط دانش آموزان به آن مبحث کمک زیادی می کند.
  • برنامه ریزی با اوج یادگیری منحصر به گروه آزمایشی و پایه تحصیلی خاصی نیست.
  • لوحهای فشرده دوره های آموزشی با توجه به بودجه داوطلب قابل تهیه است و پس از خرید به صورت رایگان به نشانی آنها ارسال می شود.
اگر کنکور را سفید بدهیم
ادامه
  • این موضوع امکان دسترسی دانش آموزان مناطق دوردست را به منابع کمک آموزشی کاربردی و تدریس اساتید برتر کشور ممکن می کند و موجب گسترش عدالت آموزشی می شود که از اهداف اولیه و اصلی موسسه بوده است.
  • پیش از تهیه پکیجها هم مشاوران مجموعه اوج یادگیری دانش آموزان را راهنمایی می کنند تا با توجه به نیاز خود، از بسته های آموزشی استفاده کنند.
  • تمامی مهارت های تند خوانی ، افزایش تمرکز هنگام مطالعه و… را در اختیار دانش آموزان عزیز میگذارند.
  • برنامه های رایگان برای دانش آموزانی که شرایط مالی مناسبی برای تهیه پکیجها و یا استفاده از برنامه های شخصی ندارند، بسیار مناسب است.
  • این برنامه سالهاست که توسط داوطلبان کنکور سراسری استفاده می شود و بسیاری از آنها توانسته اند با کمک آن به رتبه های خوبی دست پیدا کنند و در دانشگاه و رشته دلخواه خود قبول شوند.
  • برای اطلاع از نظر داوطلبان سالهای قبل در مورد برنامه های درسی می توانید کامنتهای سایت اوج یادگیری را بخوانید و پس از کسب اطمینان، اقدام به تهیه این برنامه ها کنید.
برنامه ریزی با یادگیری آسان

برنامه ریزی با اوج یادگیری شامل چه مواردی است؟

برنامه های رایگان اوج یادگیری برای بازه های زمانی متفاوتی تنظیم و آماده شده اند.

یک برنامه ۱۲۰ روزه برای داوطلبان هر سه گروه آزمایشی طراحی شده است. که داوطلب در طول ۱۲۰ روز تمام مباحث سه پایه تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم را مرور می کند و قادر به یادگیری بخش اعظم مباحث کتابها خواهد بود.

برنامه ۷۷روزه رایگان

در برنامه رایگان دیگر که برای ۷۷ روز برنامه ریزی شده است، داوطلبان گروه تجربی می توانند در این مدت زمان، بخشهای مهم و پرتکرار کنکور را بخوانند و یاد بگیرند تا بتوانند به تعداد بیشتری از سوالات پاسخ دهند و درصد مورد نظر خود را به دست آورند.

شب قبل از کنکور
ادامه

برنامه درسی رایگان دیگری هم برای دوران طلایی عید نوروز طراحی شده است که براساس آن داوطلبان می توانند مباحث درسی خوانده شده را تثبیت کنند و مباحث مهم کتابهای درسی را در طول روزهای عید مرور کنند. این برنامه هم برای دانش آموزان و هم برای فارغ التحصیلان قابل استفاده است.

برنامه ریزی با اوج یادگیری متناسب با آخرین تغییرات کتابهای درسی و با توجه به بودجه بندی آزمون سراسری، بازنگری می شود تا بیشترین کاربرد را برای دانش آموزان و داوطلبان داشته باشد.

برنامه ریزی با اوج یادگیری را از چه روشی می توان تهیه کرد؟

برای تهیه برنامه های درسی اوج یادگیری می توانید به سایت موسسه و یا اپلیکیشن انتشارات گیلنا سر بزنید. کسانی که پکیج آموزشی و تست زنی اوج یادگیری را تهیه کرده اند، برنامه درسی رایگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت. کسانی هم که می خواهند برنامه درسی شخصی سازی شده با توجه به شرایط خودشان را تهیه کنند می توانند با مشاوران اوج یادگیری در تماس باشند تا به نوبت برایشان برنامه تدوین شود.

مشاوران موسسه آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره دریافت و تهیه برنامه رایگان و یا برنامه مناسب با سطح درسی شما هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای