کنکور آسان است انسانی

کنکور آسان است انسانی شامل چه درسها و مباحثی است؟ ویژگیهای این پکیج چیست؟ کدام اساتید در دوره‌های آموزشی این مجموعه تدریس می‌کنند؟ نحوه خرید پکیج کنکور آسان است انسانی چیست؟

اگر دانش‌آموز یا داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی هستید احتمالا برای تهیه پکیجهای آموزشی و تستی مناسب کنکور بسیار جستجو کرده‌اید. اکثر موسسات آموزشی کنکور تمام وقت و انرژی خود را منحصر به گروههای تجربی و ریاضی کرده‌اند و کمتر موسسه‌ای است که پکیج کامل و خوبی برای داوطلبان گروه انسانی تهیه کرده باشد. استدلال این آموزشگاههای این است که دروس گروه انسانی حفظ‌کردنی هستند و نیازی به پکیج آموزشی ندارند درحالیکه اکثر درسهای انسانی پر از نکته و مباحث استدلالی بوده، برای تست زدن نیازمند تکنیکهای خاصی هستند.

در این مقاله سعی می‌کنیم پکیج کنکور آسان است انسانی را بهتر به شما معرفی کنیم تا اگر تمایل داشتید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

انتشارات گیلنا انسانی

پکیج کنکور آسان است انسانی شامل چه درسهایی می‌شود؟

گروه انسانی بیشترین تعداد دروس تخصصی را بین گروههای آزمایشی کنکور سراسری داراست. این پکیج به تمام این دروس می‌پردازد. دروس انسانی شامل ریاضی، اقتصاد، زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، علوم اجتماعی ، فلسفه و منطق و روانشناسی است.

درس ریاضی درس محاسباتی رشته انسانی است که برخی از داوطلبان فکر می‌کنند نیازی نیست برایش وقت بگذارند و ترجیح می‌دهند به درسهای تخصصی دیگر بپردازند. به همین دلیل برخی از داوطلبان گروه انسانی درصد پایینی را در درس ریاضی کسب می‌کنند. این گروه تمرکزشان را روی درصد بالای درسهای دیگر مانند ادبیات فارسی و عربی که ضریب بالایی دارند می‌گذارند. اگر شما سعی کنید به درس ریاضی اهمیت بدهید و به سوالات آن خوب پاسخ دهید، ترازتان نسبت به داوطلبان دیگر بالاتر می‌رود و این موضوع موجب می‌شود از رقبا جلو بزنید. پس به ریاضی اهمیت بدهید و فکر نکنید در گروه انسانی ریاضی درس مهمی نیست.

بهترین کتاب های تست
ادامه

ویژگیهای پکیج کنکور آسان است چیست؟

با توجه به مفهومی شدن سوالات کنکور در سالهای اخیر، داوطلبان نیاز به یادگیری عمیق و مفهومی مطالب درسی دارند و حفظ کردن به تنهایی نمی‌تواند به کسب درصد بالا کمک کند. در پکیج کنکور آسان است انسانی، اساتید باتجربه نظیر استاد حسین احمدی سعی می‌کنند مطالب را به شکل مفهومی آموزش بدهند و تستهای مختلفی را تحلیل کنند تا داوطلب به تسلط لازم برای جواب دادن به سوالات کنکور برسد.

در این پکیج، محتوای آموزشی و تست‌زنی در لوحهای فشرده و جزوه‌های چاپی دراختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز و هر چند دفعه که بخواهند، ویدئوها را تماشا کنند و تستها را بارها مرور نمایند. داوطلبان مجبور نیستند در ساعت مشخصی پای درس اساتید بنشینند و می‌توانند با توجه به برنامه‌ریزی شخصی‌ خودشان، درسها را آموزش ببینند. این موضوع به آرامش داوطلبان کمک می‌کند. همچنین امکان آموزش غیرحضوری از اتلاف وقت داوطلبان در مسیر کلاس و ترافیک جلوگیری می‌کند و مدیریت زمان را برایشان آسانتر می‌کند.

داوطلبانی که در محل زندگی خود به اساتید معتبر دسترسی ندارند با این پکیج می‌توانند از این آموزشها برخوردار شوند.

کیفیت ویدئوهای این پکیج بسیار خوب است و اساتید با بیانی ساده و روان مطالب درسی را توضیح می‌دهند. مباحث از پایه شروع می‌شوند و به مرور به مطالب سخت‌تر می‌رسند تا داوطلب بتواند به شیوه‌ای اصولی همه دروس را یاد بگیرد. در آموزش و تست‌زنی به بودجه‌بندی مباحث هر درس توجه می‌شود.

کنکور آسان است انسانی

کدام اساتید در دوره‌های آموزشی کنکور آسان است انسانی تدریس می‌کنند؟

اساتید باتجربه‌ای مانند استاد حسین احمدی ، استاد سعید زلوحی جوکار، مهندس علیشاه و مهندس شاهانی، استاد محمودی و استاد حسینی در دوره‌های آموزشی کنکور آسان است انسانی درسها و مباحث مختلف را تدریس می‌کنند.

اصلاحات دفترچه کنکور 1403 + تعداد داوطلبان کنکور
ادامه

رمز موفقیت در کنکور انسانی چیست؟

برخی از داوطلبان در سالهای قبل با وجود تلاش زیاد و ساعتهای طولانی درس خواندن نتوانستند در رشته و دانشگاه دلخواه خود پذیرفته شوند. پس ساعتهای طولانی درس خواندن و تست‌زدنهای زیاد به تنهایی نمی‌تواند موجب کسب رتبه برتر شود.

برای موفقیت باید روش مطالعه و مرور اصولی و صحیح را بلد باشید و طبق برنامه پیش بروید. نوشتن برنامه کافی نیست و باید به آن عمل هم بکنید. همچنین شرکت در آزمونهای آزمایشی و شبیه‌ساز کنکور به شما کمک می‌کند آمادگی بیشتر و درک بهتری از شرایط خود داشته باشید. کارنامه هر آزمون را با کمک مشاور تحلیل کنید تا نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنید و برای برطرف کردن نقاط ضعفتان تلاش کنید.

مهارت تست‌زنی هم بسیار اهمیت دارد. شاید با خواندن یک درس بتوانید به سوالات تشریحی آخر ترم به خوبی جواب دهید؛ اما تست زدن تکنیکها و اصول متفاوتی دارد. مدیریت زمان تست زدن هم فاکتور مهم دیگری در کسب موفقیت شماست.

همچنین وجود مشاور دلسوز و باتجربه در کنارتان موجب کم شدن استرس و نگرانی شما می‌شود و از اتلاف وقتتان هم جلوگیری می‌کند.

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی انتشارات گیلنا میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید.

پکیجهای کنکور آسان است انسانی را چگونه می‌توانیم تهیه کنیم؟

برای خرید پکیجهای کنکور آسان است انسانی می‌توانید اپلیکیشن کنکور آسان است را نصب کنید و یا از طریق سایت و فروشگاه اینترنتی کنکور آسان است اقدام به خرید نمایید یا با شماره تلفن موسسه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. این پکیجها به صورت رایگان به نشانی شما در سراسر کشور ارسال می‌شود و ضمانت اصل بودن هم دارد. برخی از افراد با قصد سوءاستفاده این پکیجها را جعل می‌کنند و با قیمت بالایی می‌فروشند. فراموش نکنید پکیج اصل را فقط از راههایی که اشاره کردیم تهیه کنید و قبل از پرداخت هزینه، از طریق تماس تلفنی شماره حساب مورد تایید موسسه را دریافت کنید و به هیچ شماره دیگری وجهی را واریز نکنید.

تحصیل مجدد در رشته پزشکی
ادامه

پس از خرید پکیج می‌توانید از مشاوره رایگان مشاوران باتجربه موسسه کنکور آسان است بهره‌مند شوید و برنامه درسی متناسب با پکیج خریداری شده را هم دریافت کنید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با ویژگیهای پکیج کنکور آسان است آشنا کنیم. برای آشنایی بیشتر با نحوه تدریس اساتید، اپلیکیشن کنکور آسان است را نصب کنید و نمونه تدریس را ببینید. در سایت موسسه اطلاعات لازم درمورد پکیج شامل نام اساتید و سرفصل مباحث بیان شده در آن توضیح داده شده است. همچنین لیست قیمت محصولات هم قابل مشاهده است.

با مطالعه اصولی و تلاش زیاد و البته توکل به خدا می‌توانید به رتبه موردنظر خود دست پیدا کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای