خرید پکیج ریاضی سامان مطلبی

اگر شما هم این دغدغه‌ها را دارید و یا داوطلبی هستید که برایتان امکان شرکت در کلاسهای اساتید برتر کنکور به صورت حضوری وجود ندارد و دوست دارید در آزمون سراسری سال آینده وارد رشته و دانشگاه دلخواه خودتان شوید تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید. قصد داریم در مورد خرید پکیج ریاضی سامان مطلبی برایتان بیشتر توضیح دهیم.

ریاضی سامان مطلبی یکی از پکیجهایی است که در موسسه کنکور آسان است تهیه شده است تا به داوطلبان و دانش‌آموزانی که در نقاط دور از کلانشهرها زندگی می‌کنند و به کلاسهای معتبر کنکور و جزوات آموزشی مناسب دسترسی ندارند کمک کند.

آیا شما هم در روستا یا شهر کوچکی زندگی می‌کنید که کلاس کنکور مناسبی در آن وجود ندارد؟ یا در درس ریاضی ضعیف هستید و قصد دارید آن را کاملا از برنامه درسی خود کنار بگذارید؟ شاید هم فکر می‌کنید هرگز نمی‌توانید درصد بالایی در درس ریاضی کسب کنید.

چه مباحثی در پکیج ریاضی سامان مطلبی قرار دارد؟

تمام مباحث ریاضی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در این پکیج هم به صورت مفهومی آموزش داده می‌شوند و هم نحوه تست زدن آنها بیان می‌شود. برخی از مباحث مانند کاربرد مشتق، هندسه، توابع، مثلثات و حد و پیوستگی جزو مباحثی هستند که در آزمونهای سراسری متوالی سوالات بیشتری از آنها طرح شده است. بنابراین لازم است داوطلبان هم به صورت تکنیکی و هم تست‌زنی کاملا به این فصول مسلط شوند.

پایه ریاضی داوطلب خوب نباشد شاید تصمیم بگیرد این درس را از برنامه خود حذف کند و به جایش به درسهای مهمی مانند زیست‌شناسی و شیمی در تجربی بپردازد؛ اما کنار گذاشتن کامل درس ریاضی موجب عقب ماندن داوطلب از رقبا می‌شود. طبق نظر مشاوران و اساتید باتجربه ریاضی مانند مهندس سامان مطلبی بهتر است این داوطلبان برخی از مباحث آسانتر را خوب یاد بگیرند و در کنکور فقط به سوالات طرح شده از همان مباحث پاسخ دهند تا بتوانند درصد قابل قبولی در ریاضی کسب کنند و وقت خود را صرف مباحث دشوار نکنند. البته برای داوطلبان جدی‌تر که قصد قبولی در رشته‌های برتر گروههای آموزشی مانند پزشکی در تجربی یا مهندسی برق دانشگاههای معتبر در گروه ریاضی و فنی را دارند مباحثی که سوالات پرتکرار از آنها طرح می‌شود به خوبی تشریح و نکات تستی مرتبط آموزش داده می‌شوند.

نحوه برگزاری کنکور مفهومی 1402
ادامه

چرا باید پکیج ریاضی را تهیه کنیم؟

کنار گذاشتن کامل یک درس به بهانه سخت بودن آن اشتباه بزرگی است. با توجه به اینکه در کنکور سراسری هر یک تست می‌تواند رتبه و تراز داوطلب را تغییر دهد و شانس قبولی در رشته و دانشگاه موردنظر را کم یا زیاد کند، باید به تمام درسها از جمله درس مهم ریاضی که ضریب بالایی هم دارد اهمیت بدهید.

پکیج ریاضی سامان مطلبی مناسب کدام گروه آزمایشی است؟

پکیج ریاضی سامان مطلبی برای گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی و تجربی مناسب است. همچنین تست زنی هر مبحث به صورت جداگانه در لوحهای فشرده قابل تهیه است.

درس ریاضی برای داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی مهمترین درس محسوب می‌شود و ضریب ۱۲ دارد. در کنکور دی ماه ۱۴۰۱در این گروه ۴۰ سوال ریاضی طرح شده بود که داوطلبان باید در مدت ۷۰ دقیقه به آن پاسخ می‌دادند.

در گروه علوم تجربی درست است که زیست‌شناسی و شیمی ضریب بالاتری دارند ولی داوطلب برای قبولی در رشته‌های برتر مانند پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی لازم است در درس ریاضی هم که ضریب ۷ دارد، درصد بالایی داشته باشد. در کنکور دی ماه ۳۰ سوال ریاضی در گروه تجربی طرح شده بود.

پکیج ریاضی سامان مطلبی چه ویژگیهایی دارد؟

این پکیج هم به شیوه تکنیکی و مفهومی به آموزش مباحث مختلف ریاضی پرداخته است و هم کمک می‌کند داوطلب به خوبی از عهده زدن تستهای مرتبط با هر مبحث برآید. با توجه به تاثیر قطعی سوابق تحصیلی و نمرات امتحان پایان سال در رتبه داوطلبان کنکور، یادگیری مفهومی کمک می‌کند تا دانش‌آموزان پایه دوازدهم بتوانند نمره بهتری در درس ریاضی و درنتیجه معدل بالاتری کسب کنند.

بهترین کتاب های تست
ادامه

آموزش محتوایی استاد سامان مطلبی شامل مثالها و تست های متعددی است . تا داوطلب هم آموزش ببیند و هم مرور کند و بتواند تسلط خوبی روی هر بخش کسب کند.

لوح‌های فشرده گیلنا شامل ویدئوهای تکنیک، تست‌زنی و جمع‌بندی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که هر زمان که تمایل داشتید طبق برنامه خودتان دروس و مباحث مربوط را مطالعه کنید و نیازی نیست در ساعت خاصی در کلاس حضور پیدا کنید. همچنین استفاده از این لوحهای فشرده و جزوات، موجب می‌شود وقت شما صرف رفت وآمد به کلاسهای حضوری نشود و زمان بیشتری برای مطالعه و تست زدن داشته باشید.

استاد مطلبی چندین سال سابقه تدریس حضوری دارند و درسالهای اخیر در برنامه‌های متعدد صدا و سیما ازجمله برنامه اوج یادگیری شبکه دو، برنامه زنگ پنجم شبکه پنج و برنامه یادگیری آسان شبکه چهار به آموزش ریاضی و فیزیک پرداخته‌اند.

با چه روشی می‌توانیم پکیج ریاضی سامان مطلبی را تهیه کنیم؟

برای تهیه جزوات چاپی و لوحهای فشرده پکیج ریاضی سامان مطلبی می‌توانید به اپلیکیشن کنکور اسان است یا سایت این موسسه مراجعه کنید. تا در کوتاهترین زمان ممکن، با ضمانت اصل بودن و ارسال رایگان آن را درب منزل تحویل بگیرید.  نمونه تدریس رایگان استاد مطلبی در سایت کنکور آسان است موجود است .که پیش از تهیه پکیج می‌توانید آن را مشاهده کنید تا با کیفیت و سطح آموزشی این پکیج آشنا شوید و با اطمینان تصمیم به خرید آن بگیرید. همچنین قبل از خرید می‌توانید در این سایت، نظرات سایر دانش‌آموزان را درمورد پکیج ریاضی سامان مطلبی بخوانید.

رشته کامپیوتر در هنرستان
ادامه

آیا با خرید پکیج ریاضی سامان مطلبی می‌توانیم در رشته دلخواهمان قبول شویم؟

خرید پکیج ریاضی سامان مطلبی به شما کمک می‌کند مسیر کنکور را با خیال راحت‌تری طی کنید و در این مسیر استرس و اضطراب کمتری داشته باشید. در کنار آن خودتان هم باید وقت  بگذارید و پشتکار داشته باشید. برنامه‌ریزی درست و صحیح هم می‌تواند موجب استفاده بهینه از ساعات مطالعه شما شود. برای کسب رتبه برتر و قبول شدن در رشته و دانشگاه موردنظرتان از راهنمایی اساتید مجرب و باتجربه کمک بگیرید و با تلاش و توکل نتیجه دلخواهتان را به دست آورید.