تأثیر افزایش سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ در سال آینده

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: در سال جاری، تأثیر افزایش سوابق تحصیلی در کنکور ۴۰ درصد بوده است و این درصد در سال آینده به ۵۰ درصد و در دو سال آینده به ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.تا انتها همراه انتشارات گیلنا باشید.

برنامه‌های مهم وزارت آموزش و پرورش برای سال آینده

دانشجویان رشته معلمی در دانشگاه فرهنگیان، علاوه بر واحدهای درسی، باید ۱۲ مهارت را نیز فراگیرند تا بتوانند فارغ التحصیل شوند. این مصوبه دربرگیرنده ورودی های سال های گذشته نیز می شود. در سال جاری بیش از ۲۰ هزار دانشجوی معلم را به طرح ولایت اعزام کرده ایم.

تربیت معلم و اجرای سند تحول بنیادین در دانشگاه فرهنگیان

در دومین کنگره معلمان انقلاب اسلامی، رضا مراد صحرایی با اشاره به اهمیت خودباوری، ایمان و امید به عنوان مثلثی معجزه آفرین و بن مایه پیشرفت های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خودباوری، امید و ایمان، میثاق مشترکی است که برای پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی تأکید کرد: در گام دوم انقلاب، باید با آرمان ها و مولفه های اصلی انقلاب، به سوی عزت و قدرت ایران حرکت کنیم. یکی از مولفه ها، اتحاد بر مبنای اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره) است که امروزه در رهبر معظم انقلاب اسلامی به تجلی رسیده است.

حرکت به سوی عزت و قدرت ایران با آرمان‌ها و مولفه‌های انقلاب

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت خودباوری، ایمان و امید به عنوان مثلثی معجزه آفرین و بن مایه پیشرفت های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امید و ایمان، میثاق مشترکی است که برای پیشرفت اهداف انخبر جدید درباره تأثیر افزایش سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ در سال آینده

بهترین استاد شیمی کنکور
ادامه

تاثیر معدل برای سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که تأثیر افزایش سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ در سال آینده تصویب خواهد شد. در سال جاری، تأثیر این سوابق ۴۰ درصد بوده است و در سال آینده به ۵۰ درصد و در دو سال آینده به ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه های مهم وزارتخانه خود توضیح داد و اعلام کرد که ترکیز ویژه آنها بر روی دو برنامه تربیت معلم و اجرای سند تحول بنیادین است.

این مصوبه شامل ورودی های سال های گذشته نیز می شود. در سال جاری بیش از ۲۰ هزار دانشجوی معلم را به طرح ولایت اعزام کرده اند.

برنامه های مهم وزارتخانه (تربیت معلم)

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه های مهم وزارتخانه خود صحبت کرد. تمرکز ویژه ما بر روی دو برنامه، یعنی تربیت معلم و اجرای سند تحول بنیادین است این مصوبه شامل ورودی های سال های گذشته نیز می شود. در سال جاری بیش از ۲۰ هزار دانشجومعلم را به طرح ولایت اعزام کرده ایم.

رضا مراد صحرایی در دومین کنگره معلمان انقلاب اسلامی به ضرورت یادآوری خودباوری، ایمان و امید به عنوان مثلث معجزه آفرین و بن مایه پیشرفت های انقلاب اسلامی اشاره کرد. او اظهار داشت: خودباوری، امید و ایمان، میثاق مشترک ما برای پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید به سمت عزت ایران با آرمان ها و مولفه های اصلی انقلاب حرکت کنیم. یکی از این مولفه ها، اتحاد بر موضع مشترک یعنی اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره) است که تجلی آن امروز در رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

چگونه خلاصه نویسی و یادداشت برداری کنیم؟
ادامه

سند تحویل بنیادین

وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه های مهمبا سلام. در ادامه گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه های اصلی این وزارتخانه صحبت کردند. تمرکز ویژه ما بر روی دو برنامه مهم است، به عنوان اولین برنامه، تربیت معلم قرار دارد. همچنین، ما در حال اجرای سند تحول بنیادین نیز هستیم. دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان باید علاوه بر دروس تخصصی خود، ۱۲ مهارت دیگر را نیز مطالعه کنند تا بتوانند مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت کنند. این مصوبه شامل دانشجویان ورودی های سال های گذشته نیز می شود. در سال جاری، بیش از ۲۰ هزار دانشجومعلم را در طرح ولایت تحصیلی قرار داده ایم.

وی تأکید کرد که در گام دوم انقلاب، باید بر اساس آرمان ها و اصول انقلاب، به سوی عزت و افتخار ایران حرکت کنیم. یکی از اصول انقلاب، اتحاد و همبستگی در مسیر اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره) است. که امروزه در شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی بروز یافته است.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر ضرورت یادآوری خودباوری، ایمان و امید به عنوان مثلثی که می تواند به پیشرفت انقلاب اسلامی کمک کند، اظهار داشت که امید و ایمان، تعهد مشترک ما برای پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی است.

وی افزود که دولت سیزدهم در شرایط سختی که با آن مواجه شده است، کار خود را آغاز کرده است.

صحرایی به این نکته اشاره کرد که حضور رهبر انقلاب در دانشگاه فرهنگیان باعث شد این دانشگاه به مسیر اصلی خود بازگردد.

تأثیر افزایش سوابق تحصیلی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای