انتشارات گیلنا یازدهم

منابع انتشارات گیلنا یازدهم شامل روش‌های تست‌زنی و مطالب مهم می باشد که در کنکور پرکاربرد هستند.

یکی از مهم‌ترین مباحثی که هر فردی بعد از پایان دبیرستان از آن صحبت می‌کند کنکور است.

در رشته‌های مختلف می‌توانیم کنکورهای مختلف را ببینیم که به‌عنوان‌مثال کنکور تجربی، کنکور ریاضی و کنکور انسانی از مهم‌ترین موارد پربحث دراین‌خصوص است. در خصوص موارد دیگر می‌توانیم به کنکور هنر اشاره کنیم. حال هر فردی که بخواهد برای کنکور درس بخواند باید از منابع خوبی استفاده کند.

در همین راستا یکی از بهترین انتشاراتی که توانسته رتبه‌های برتر کنکور را نیز به جامعه ارائه دهد انتشارات گیلنا است.

انتشارات گیلنا با مدیریت استاد حسین احمدی در کنکور فعالیت بسیار زیادی دارد. در درس‌هایی مثل  فیزیک، ریاضیات، شیمی، زیست‌شناسی، هندسه می‌توانیم از منابع انتشارات گیلنا جهت شرکت در کنکور استفاده کنیم.

در این مقاله قصد داریم موارد مهم در خصوص انتشارات گیلنا را بررسی کنیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دهید  پس تا انتها همراه ما باشید تا در این زمینه نکاتی را خدمت شما مطرح سازیم.

انتشارات گیلنا یازدهم

چه منابعی را می‌توانیم از انتشارات گیلنا تهیه کنیم؟

در قدم اول  انتشارات گیلنا با دروس ریاضیات و فیزیک محبوبیت پیدا کرده است. دراین‌خصوص مهندس امیر مسعودی و مهندس سامان مطلبی توانسته با ارائه  بهترین روش‌های تست‌زنی، روند حل سؤالات کنکور را در دروس فیزیک و ریاضی برای داوطلبان کنکور حل کند.

در دوران امتحانات نهایی دبیرستان نیز می‌توانید از منابع مربوط به امتحانات نهایی انتشارات گیلنا استفاده کنید. در نظر داشته باشید که شما علاوه بر تهیه محصولات انتشارات گیلنا می‌توانید از مشاوره‌های استاد حسین احمدی نیز بهره‌مند شوید.

کاهش استرس درسی
ادامه

منابعی مثل فیزیک و ریاضیات و شیمی و زیست جزء منابع مهم در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم‌تجربی به‌حساب می‌آیند. البته ما نباید از دروس عمومی نیز غافل شویم، در این راستا دروسی مثل دین و زندگی و ادبیات فارسی نیز به همراه زبان فارسی از موارد مهم برای انتشارات گیلنا به‌حساب می‌آیند که با استفاده از آنها می‌توانیم درصد بالایی را در دروس عمومی کسب کنیم .

ولی باتوجه‌به تغییر قوانین کنکور در سال‌های جدید شاید دیگر نیازی به استفاده از منابع عمومی نباشد و بیشتر تمرکز باید بر روی منابع تخصصی صورت گیرد.

درصورتی‌که می‌خواهید مفهومی درس را فرا بگیرید منابع انتشارات گیلنا را به‌هیچ‌عنوان بخصوص برای کنکور از دست ندهید، چون این کار با سرنوشت و آینده شما در ارتباط است و استفاده از منابع باکیفیت کنکور می‌تواند شما را به دانشگاهی که مدنظر دارید برساند و توجه به این امر نیز مهم است و خالی‌ازلطف نمی‌باشد.

گیلنا یازدهم

شیوه‌های تدریس اساتید انتشارات گیلنا یازدهم در منابع کنکور

در همه‌جا گفته شده که هر استادی روش خاص خودش را دارد و به دانش‌آموز و دانشجو آن روش را تدریس می‌کند. مهم‌ترین عاملی که باید در نظر داشته باشیم این است که آیا این روش برای هر فردی کارکرد دارد یا خیر. دراین‌خصوص می‌توانیم به شیوه‌های اساتید انتشارات گیلنا در سبک تدریس اشاره کنیم.

تمامی شیوه‌ها به‌صورت مفهومی هستند، مفهومی بودن به این معنی است که شما فقط با یادگیری مفهوم قادر به زدن تست‌های هر درس خواهید بود.

روش تدریس اساتید انتشارات گیلنا

اولین مورد مهندس سامان مطلبی است. تدریس ایشان بیشتر بر مبنای مفاهیم کتاب درسی هستند. در فیزیک و ریاضیات ممکن است تکنیک‌های زیادی وجود داشته باشد. شما با سامان مطلبی خواهید توانست که نه‌تنها مفهوم ریاضیات و فیزیک را فرا بگیرید؛ بلکه با یادگیری کوتاه‌ترین روش‌های پاسخ به سؤالات کنکور قادر به شرکت در جلسه کنکور نیز خواهید بود.

توصیه های دو ماه پایانی تا کنکور
ادامه

معمولاً در درس هندسه به‌خصوص هندسه تحلیلی و جبر خطی، مهندس امیر مسعودی یکی از زیباترین سبک‌ها را در خصوص حل مسائل آنها ارائه می‌دهد  که بیشتر بازی با مسائل خواهد بود تا اینکه بخواهیم با مسائل بیشترین درگیری را داشته باشیم.

دانش‌آموزان رشته ریاضی و تجربی باید بسیار برای دروس ریاضی و فیزیک و درس‌های مرتبط با آن‌وقت بگذارند و از منابع و تجربیات استاد امیر مسعودی استفاده کنند؛ چون نتایج شاگردان سال‌های گذشته استاد امیر مسعودی می‌تواند راهگشای بسیاری از افرادی باشد که قصد دارند در کنکور ۱۴۰۲ و کنکورهای سال‌های بعد شرکت کنند.

در درس زیست‌شناسی که برای دانش‌آموزان علوم‌تجربی بسیار مهم است می‌توانیم به دروس دکتر هادی وصالی اشاره کنیم. تدریس هادی وصالی بیشتر بر مبنای مفهومی ترکیبی است. معنای مفهومی ترکیبی به این صورت است که به‌عنوان‌مثال مسئله‌ای در پایه دوازدهم مطرح می‌شود که طراح کنکور آن را می‌تواند با پایه یازدهم ترکیب کند و سؤالی را مطرح کند. در این حالت شاید فردی که با مفهومی خواندن آشنایی نداشته باشد نتواند به سؤالات مربوطه پاسخ دهد. دکتر هادی وصالی با ارائه بهترین تکنیک‌ها توانسته نیاز داوطلبین کنکور را دراین‌خصوص برطرف کند.

انتشارات گیلنا11

شیمی انتشارات گیلنا

برای درس شیمی نیز می‌توانیم به استاد ربیعیان اشاره کنیم. استاد ربیعیان معمولاً توانسته باتربیت بیشتر رتبه برترها محبوبیت بسیار زیادی در درس شیمی به دست آورد.

سبک تدریس استاد ربیعیان برای مسائل و نکات تعریفی مختلف است. شما برای مسائل روش‌هایی را یاد خواهید گرفت که در کمتر از چند ثانیه به جواب برسید و برای مفاهیم نیز بیشتر تدریس بر اساس نکات مربوط به کتاب درسی صورت می‌گیرد .

درس خواندن اصولی و اهمیت آن برای کنکور
ادامه

در دروسی مثل زبان انگلیسی می‌توانیم به تدریس استاد محجوبی اشاره داشته باشیم.

شاید یکی از بهترین روش‌ها روش ایشان است. معمولاً یادگیری گرامر شاید برای داوطلبین کنکور سخت باشد، ایشان سعی کرده‌اند با ارائه شعر نسبت به قوانین گرامری، یادگیری گرامر را برای داوطلبین کنکور آسان سازند. در حوزه دروس عربی و دین و زندگی و حتی ادبیات فارسی نیز استاد احمدی باکیفیت‌ترین تدریس را ارائه داده تا شما در هنگام زدن تست‌های دروس مربوطه دچار مشکل نشوید. پس درصورتی‌که آینده‌تان برایتان اهمیت دارد منابع انتشارات گیلنا یازدهم را برای کنکور و امتحانات نهایی از دست ندهید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما انتشارات گیلنا یازدهم را بررسی کردیم و جزئیات مربوط به آن را مورد بررسی قرار دادیم. باید بدانید که انتشارات گیلنا یکی از برترین انتشاراتی است که توانسته در کشور انقلابی در حوزه آموزش ایجاد نماید. استفاده از برترین منابع آموزشی در شیوه‌های تدریس هر استاد در این انتشارات، داوطلبین کنکور را به سمت موفقیت در کنکور سراسر سوق می‌دهد. این امر نیز از اهمیت بالایی برای تمامی افراد در حوزه کنکور برخوردار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای