کتاب‌های کمک آموزشی انتشارات گیلنا دهم

با توسعه‌ی روش‌های نوین آموزشی، راه حل‌های متنوعی برای پیشرفت تحصیلی وجود دارند. ویدیوهای آموزشی، کتاب‌های کمک درسی تستی و تشریحی همگی به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف دانش‌آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی کمک می‌کنند.

درست است که دانش‌آموزان مقطع دهم دو سال تا کنکور فاصله دارند، اما بنا بر تجربه‌ی دانش‌آموزان پیشین این مقطع توصیه می‌شود که دانش‌آموزان از همین مقطع درس‌ها را عمیق یاد بگیرند. در مقطع دهم حجم درس‌ها و تعداد معلمان ناگهان افزایش می‌یابند. بهتر است دانش‌آموزان در تابستان پیش از آغاز این مقطع، با حل کتاب‌های کمک درسی انتشارات گیلنا دهم با محتوای دروس مختلف آشنایی پیدا کنند.

انتشارات گیلنا دهم

ویژگی های محصولات انتشارات گیلنا

هدف اولیه‌ی انتشارات گیلنا دهم این است که سلامت روانی دانش‌آموزان را حفظ کند و  تجربه‌ای لذت بخش از درس خواندن برای دانش‌آموزان تامین کند. کنکور دغدغه‌ی استرس زای بسیاری از دانش آموزان و والدین آن‌ها می‌باشد؛ گاهی این استرس خود مانع موفقیت می‌شود. شیوه‌های نوین آموزشی سعی دارند تا با کمک به برقراری تناسب میان توانایی‌های دانش‌آموزان و سطح  دشواری تمرین‌ها به حفظ روحیه‌ی دانش‌آموزان کمک کنند. روحیه و انگیزه از عوامل ضروری ثبات قدم در مسیرهای دشوار  هستند که ارزیابی‌ نقاط قوت و ضعف دانش‌آموزان با تست زنی و حل تمرین‌های متنوع و پرتکرار میسر می‌شود.

کتاب کمک درسی باعث افزایش اعتماد‌به‌نفس دانش‌آموزان می‌شود. برخی از کتاب‌های کمک آموزشی درجه‌ی سختی هر سوال را مشخص می‌کنند؛ لذا، دانش‌آموز می‌تواند معیاری برای سنجش میزان پیشرفت خود داشته‌باشد. تمرین‌ها به ترتیبی سازمان بندی شده‌اند که درجه‌ی سختی آن‌ها به صورت تدریجی افزایش می‌یابد. با این شیوه، دانش‌آموزان ضعیف‌تر می‌توانند خود را با سرعت روند کلاس تطبیق دهند.

بهترین دانشگاه های ایران
ادامه

آشنایی با اساتید انتشارات گیلنا

ریاضی و فیزیک     

یادگیری دروس فیزیک و ریاضی  با کمک حل انواع تمرین‌های کتاب‌های کمک درسی انتشارات گیلنا دهم سخت و غیر ممکن نیست. پوشش مناسب تمامی مباحث کتاب‌های درسی مقطع دهم در این کتاب‌ها، آن‌ها را به گزینه‌ی مناسبی برای حل تمرین‌های گوناگون تبدیل کرده است.

استاد سامان مطلبی،مدرس شیوه های نوین تدریس از جمله تدریس محتوایی،تدریس روش های تست و… می باشد.

مهندس امیر مسعودی  فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد دانشگاه شریف تهران با بیش از ۱۵ سال سابقه‌ی تدریس، مفاهیم فیزیک و ریاضی را با شیوه‌ای خلاقانه و جذاب تدریس می‌کنند. این استاد با تجربه و موفق انتشارات گیلنا در برنامه‌ی پرطرفدار شبکه‌ی ۴ روش‌های تست زنی سریع را به خوبی آموزش دادند.

شیمی

مهندس عارف ربیعیان با فن بيان و هوش بالای خود در تدریس تکنیک‌های تست زنی و محاسبات شیمی توجه بسیاری از مخاطبان برنامه‌هاي يادگيري آسان، زنگ پنجم و يادگيری برتر شبکه‌های گوناگون تلویزیون را به خود جلب کرد. ایشان موفق یه کسب رتبه‌ی دوم المپیاد شیمی شدند و به خوبی از این تجربه‌ی خود جهت تربیت دانش آموزان باانگیزه بهره می‌برند.

زیست شناسی

یادگیری درس زیست شناسی نیاز به تکرار و مرور محتواهای آموزشی دارد. زیست شناسی از درس‌هایی است که از ضریب بالایی در کنکور برخوردار است و تمامی مطالب آن در دنباله‌ی یکدیگر هستند. برای یادگیری مطالب مقاطع بالاتر فهم عمیق مطالب پایه ضروری است؛ فیلم‌های آموزشی انتشارات گیلنا دهم یادگیری مفاهیم این درس را به کمک تصاویر گرافیکی مناسب و دقیق راحتتر می‌کند.

استاد مهدی شیخی، استاد محمد دادگستری، استاد عرفان پازوکی، استاد محمد حسینی نیا و دکتر هژیر امیری همگی از دانش آموختگان دانشگاه تهران هستند که در تدریس درس زیست شناسی کنکور آسان است خبره هستند.

گام کلاس امیر مسعودی
ادامه

عربی

اغلب دانش آموزان یا در درس عربی عالی اند یا قادر به برقراری ارتباط با آن نیستند. یادگیری یک زبان جدید علاوه بر تلاش مداوم، به انگیزه و علاقه‌ی بالا نیز نیاز دارد. استاد احمدی دارای مدرک دکتری عربی از دانشگاه تهران و موسس مجموعه‌ی کنکور آسان است می‌باشد؛ ایشان با آموزش تکنیک‌های یاد یار سازی به ارتقای کیفیت تست زنی بسیاری از دانش آموزان در دروس عمومی عربی، ادبیات و دین و زندگی کمک کرده است.

نشر گیلنا دهم

پکیج‌های انتشارات گیلنا

پکیج‌های انتشارات گیلنا دهم، انتخاب جامع و با صرفه جهت آمادگی برای کنکور سراسری سه رشته‌‌ی تحصیلی  تجربی، ریاضی و انسانی هستند. آموزش مفاهیم و روش‌های تست زنی مخصوص هر یک از  مباحث دروس عمومی و اختصاصی در این پکیج‌ها پوشش داده شده اند.

قیمت محصولات انتشارات گیلنا دهم متعادل هستند؛ همچنین تخفیف‌های متنوعی برای افرادی که محدودیت مالی دارند در نظر گرفته شده است. انتشارات گیلنا دهم علاوه بر ارائه‌ی محتواهای آموزشی دیجیتال و جزوات آموزشی، دانش آموزان را از بهترین مشاوره رایگان نیز بهره مند می‌سازد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای