برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا

برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا

برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا

برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا در راستای هدف این مجموعه برای دسترسی همه دانش آموزان به تدریس اساتید برتر کشور پخش می شوند. آیا تا به حال این برنامه ها را دیده اید؟ چقدر درمورد آنها شناخت دارید؟ از ساعت پخش آنها خبر دارید؟ درمورد مدرسان برنامه و کیفیت تدریسشان چه اطلاعاتی دارید؟ اگر داوطلب کنکور سراسری هستید، دیدن این برنامه ها می تواند برایتان یک کلاس آموزشی رایگان باشد. درمورد برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا برایتان توضیحات بیشتری می دهیم.

 

چرا برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا از صدا و سیما پخش می شوند؟

تعداد زیادی از دانش آموزان و داوطلبان کنکور در روستاها و یا شهرهای کوچک دور از مرکز زندگی می کنند و به اساتید برتر کشور در رشته های مختلف دسترسی ندارند. همچنین همه آنها توانایی مالی برای تهیه پکیجهای انتشارات گیلنا را ندارند.

برای اینکه این گروه از داوطلبان هم بتوانند در کلاس درس اساتید خوب و معتبر شرکت کنند و توان رقابت با سایر داوطلبان را داشته باشند، برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا در صدا و سیما و در شبکه های مختلف سراسری و استانی پخش می شود.

این برنامه ها در ساعات مختلف پخش و تکرار می شوند تا برای همه قابل استفاده باشد.

برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا  از کدام شبکه ها پخش میشود

این برنامه ها چندین سال است که از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند و مورد استقبال دانش آموزان و فارغ التحصیلان قرار گرفته اند.

در برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا مباحث درسی پایه های مختلف تحصیلی در رشته های مختلف به صورت مفهومی آموزش داده می شوند. سپس نکات تستی مرتبط با هر مبحث ارائه می شود و نمونه تستهای سالهای قبل آزمون سراسری که از همان مبحث طرح شده اند، پاسخ داده می شود.

رشته کامپیوتر در هنرستان
ادامه

برای جواب دادن به تستهایی که نیاز به محاسبات پیچیده دارند، راه حلهای سریعتر و خلاصه تر آموزش داده می شود.

در این برنامه ها سعی شده است مطالب تا جای ممکن ساده و برای تمام سطوح علمی قابل درک باشد. ساعت و شبکه پخش برنامه های تلویزیونی گیلنا به صورت زیر است:

  • برنامه اوج یادگیری حدود ساعت ۱۷:۱۵ تا ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ است.
  • برنامه یادگیری آسان در ساعت ۱۸ از شبکه چهار سیما پخش می شود و تکرار آن در ساعت ۱۳:۳۰ روز بعد است.
  • پخش برنامه یادگیری برتر در شبکه های استانی است و زمان آن با توجه به برنامه پخش هر شبکه متفاوت است.
  • برنامه زنگ پنجم از شبکه پنج تلویزیون پخش می شود.
  • برنامه مشاوره و آزمون حدود ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه سلامت پخش می شود.

نمونه آموزش استادان انتشارات گیلنا در اپلیکیشن کنکور آسان است هم قرار داده شده است.

برنامه های تلویزیونی گیلنا

اساتید گیلنا

این برنامه ها با همراهی اساتید شناخته شده و با تجربه کشور تهیه می شود. این اساتید در تهیه پکیجهای آموزشی گیلنا هم همکاری داشته اند. استادان انتشارات گیلنا سعی می کنند که مباحث مهمتر و نکات پرتکرار تستهای سالهای اخیر کنکور را در برنامه مطرح کنند.

دروس عمومی برنامه و دروس تخصصی عربی و ادبیات آن توسط استاد حسین احمدی و استاد سیروس ستارنژاد آموزش داده می شوند. استاد احمدی سالهاست مشاور داوطلبان کنکور سراسری هستند و استاد ستارنژاد دکترای ادبیات فارسی دارند. آقای سعید جوکار هم در تدریس درس عربی در کنار استاد احمدی هستند.

دانشگاه فرهنگیان و شرایط
ادامه

درس زبان انگلیسی را استاد امیر دانش زاده تدریس می کنند. ایشان دکترای زبان انگلیسی از دانشگاه تهران دارند و سالهاست که این درس را آموزش می دهند.

تدریس درس ریاضی برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا را مهندس مسعودی، مهندس علیشاه و مهندس شاهانی به عهده دارند.

درس زیست شناسی را دکتر شیخی که رتبه برتر کنکور تجربی در زمان خودشان بودند، آموزش می دهند. ایشان در دانشگاه علوم پزشکی تهران درس خوانده اند. دکتر عرفان پازوکی و استاد حسینی نیا از دیگر اساتید گیلنا در این برنامه ها هستند.

درس شیمی را مهندس عارف ربیعیان درس می دهند. استاد ربیعیان که دارنده مدال المپیاد شیمی در ایران و فرانسه هستند، با فن بیانی عالی، نکات مهم درس شیمی را به خوبی توضیح می دهند. تدریس ایشان در سالهای گذشته بسیار مورد توجه دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار گرفته است.

تدریس فیزیک برنامه های تلویزیونی گیلنا به عهده استاد امیر مسعودی، مهندس امیرحسین شاهانی و مهندس علیرضا علیشاه است. استاد مسعودی در دوره دکترای فیزیک تحصیل می کنند.

 

شیوه درس دادن استادان اوج یادگیری

آموزش دروس در این برنامه ها با توجه به بودجه بندی کتابهای درسی و کنکور سراسری ارائه می شود. اساتید مباحث مهم را به صورت قابل فهم و با تاکید بر مفاهیم آنها آموزش می دهند.

پس از تدریس، نمونه سوالات سالهای قبل را حل می کنند و برای پاسخ دهی به تستها از راه حلهای تکنیکی و کوتاه استفاده می کنند.

مشابه همین تدریس در پکیجهای آموزشی انتشارات گیلنا هم قرار داده شده است. شما با دیدن این برنامه ها، حضور در کلاسهای اساتید خوب کشوری را تجربه خواهید کرد، بدون اینکه نیاز باشد از منزلتان خارج شوید.

شغل های مرتبط با رشته ریاضی
ادامه

انتشارات گیلنا چه خدمات دیگری به داوطلبان کنکور سراسری ارائه می کند؟

این موسسه به جز تهیه برنامه های تلویزیونی انتشارات گیلنا، اقدام به تهیه پکیجهای آموزشی کرده است. این پکیجها در لوحهای فشرده عرضه می شوند. ویدئوهای این پکیجها با کیفیت بالا آماده می شوند و برای هر پایه تحصیلی به صورت جدا در DVD های مختلف به فروش می رسند.

این DVD ها هم در کامپیوتر و هم در سیستمهای پخش خانگی قابل دیدن هستند و گارانتی هم دارند.

پس از تهیه پکیجهای آموزشی مناسب با سطح علمی خود، می توانید با مشاوران گیلنا تماس بگیرید و از مشاوره و برنامه های رایگان متناسب با آنها استفاده کنید. همچنین اگر تمایل به تدوین برنامه شخصی سازی شده داشته باشید، مشاوران توضیحات لازم را به شما می دهند.

برای خرید پکیجها و استفاده از سایر خدمات انتشارات گیلنا می توانید از سایت مجموعه بازدید کنید و یا اپلیکیشن موسسه را از بازار و سیب اپ دانلود و نصب کنید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *