امیر مسعودی

امیر مسعودی

با توجه به اهمیت کنکور که در حال حاضر در کشور، فراتر از یک آزمون سنجش علمی دانش آموزان است و تبدیل به یک رقابت بزرگ بر سر تصاحب جایگاه های بهتر تحصیلی و در نتیجه حصول آینده بهتر برای فرد  می باشد. رقابت بر سر کسب رتبه های بهتر از دغدغه های اصلی بسیاری از دانش آموزان و خانواده های آنان میباشد.

لذا نیاز به مشاوره و راهنمایی دانش آموزان و خانواده هایشان در این مسیر پر فراز و نشیب کنکور به شدت احساس میشود.

در این راستا شناخت اشخاصی که توانایی و آگاهی لازم برای مشاوره در این زمینه را دارا هستند بسیار حایز اهمیت می باشد.

چرا که در صورت عدم شناخت کافی دانش آموزان و خانواده هایشان میتوانند به راحتی در دام افرادی گرفتار شوند. که نه تنها صلاحیت لازم را برای هدایت و مشاوره در این زمینه ندارند، بلکه باعث اتلاف وقت و انرژی آنان شده و از مسیر اصلی که کسب موفقیت فرزندان در کنکور می باشد دور خواهند ماند.

یکی از اشخاصی که سالها در این زمینه فعالیت دارند مهندس امیر مسعودی استاد درس ریاضی و فیزیک موسسه اوج یادگیری می باشند. که در این مقاله سعی به معرفی همه جانبه ایشان داریم. تا کسانی که نیازمند به مشاوره و آموزش در زمینه دروس کنکوری هستند. با بینش گسترده تر بتوانند تصمیم درست در جهت انتخاب همراه و مشاور خود در این زمینه اتخاذ کنند.

روش تدریس مهندس امیر مسعودی

شیوه تست مسعودی

مهندس امیر مسعودی با روش های خاص و منحصر به فرد خود در تدریس باعث شده اند که دانش آموزان ایشان به راحتی از این سد عبور کرده و با تکنیک های بسیار سریع ، درس فیزیک و ریاضی برای آن ها آسان شده است.

استاد به جای استفاده از روش های زمان بر و پیچیده قدیم از تکنیک هایی خاص و منحصر به فرد، خلاقانه و ابتکاری استفاده می‌کنند.

به‌طوریکه در هر مبحث درسی چند راهکار و تکنیک متفاوت برای رسیدن به پاسخ ارائه می‌کنند. مانند رمز نگاری، حذف گزینه های غلط، پیدا کردن نکته هر گزینه در زمان کم که باعث حل آسان حتی تست های مشکل می‌شود.

این روش تدریس باعث می‌شود که دانش آموزان شیوه صحیح تفکر و تحلیل را بیاموزند. و پس از مدتی کوتاه قادر خواهند بود که دروس را به شیوه ای غیر حفظی بیآموزند. که این مهم تاثیر به سزایی در موفقیت آنها در آزمون کنکور خواهد داشت.

اصول موفقیت

مهندس امیر مسعودی هفت گام را در موفقیت در آزمون کنکور مهم میدانند و به شما در حصول این هفت گانه کمک شایانی مینمایند.

این هفت اصل در ذیل شرح داده میشود تا با دیدگاه های ایشان بیشتر آشنا شوید:

اصول موفقیت مسعودی

۱- نگرش: هر نوع اظهار نظری آمیخته با قضاوت بسیار مهم تلقی می شود. شما باید به موفقیت خود در آزمون کنکور ایمان داشته باشید و هرگونه تفکر منفی در این باره را از خود دور کنید.

۲- هدف: شما باید هدف خود را به طور دقیق مشخص کنید. از رشته مورد نظر تا رتبه مورد نظر که البته در تعیین هدف حضور یک مشاور متخصص و دلسوز بسیار یاری گر خواهد بود.

۳- منابع آموزشی: حال که نگرش و هدف به درستی جهت گیری شد. باید منابع معتبر را تهیه و از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری کرد.

۴- برنامه ریزی: شما نیاز به برنامه ای دارید که متناسب توانایی ها استعداد و هدف شما به صورت کاملا مدون باشد. یک برنامه همه جانبه که به کمک آن با حداکثر سرعت به پیش بروید.

۵-  آزمون آزمایشی : شما از طریق آزمون های آزمایشی متوجه خواهید شد که آیا تمامی نکات و منابع را به درستی آموخته اید یا نه و با نقاط ضعف و اشتباهات خود آشنا میشوید.

۶- مشاوره تحصیلی: مشاوره خوب و کار بلد میتواند راه میانبری برای رسیدن به هدف به شما نشان دهد و با تشویق و در صورت لزوم تنبیه به شما انگیزه لازم برای تلاش و درست عمل کردن را بدهد.

۷- تحکیم آنچه تا کنون ساخته اید، این آخرین و مهمترین بخش میباشد که شامل باز بینی شش گام پیشین میباشد.

پکیج دی وی دی های مهندس امیر مسعودی

دی وی دی های تست زنی ریاضی و فیزیک انتشارات گیلنا تکنیک ها و ترفند های تست زنی آسان و سریع را به دانش آموزان آموزش میدهد. تا نسبت به سایر رقبا در عرصه کنکور به شکل محسوسی پیشی بگیرند.

در واقع شما با آموزش این تکنیک ها خواهید آموخت که چطور در کمترین زمان ممکن تست های دروس ریاضی و فیزیک را حل کرده و به گزینه درست در بین چهار گزینه دست یابید.

در این دی وی دی ها مهندس مسعودی تمامی این تکنیک ها و ترفند ها را به ساده ترین و تاثیر گذارترین شکل ممکن به دانش آموزان توضیح داده اند.

دی وی دی های دیگری که از کنکور آسان است منتشر شده اند دی وی دی های مربوط به جمع بندی دروس ریاضی و فیزیک می باشد. همانطور که مستحضر هستید بعد از مهارت های تست زنی، جمع بندی مطالب به خصوص در انتهای دوره ها در ماه های دی و خرداد اهمیت دو چندانی پیدا میکند.

همه ی رتبه های برتر و دانش آموزان موفق در این عرصه از جمع بندی مطالب به عنوان سکوی پرتاب خود به سمت هدف تعیین شده که کسب بهترین صندلی ها در بهترین دانشگاه ها هستند یاد میکنند.

مهندس امیر مسعودی در این زمینه نیز به بهترین و حرفه‌ای ترین شکل ممکن عمل کرده اند و تمامی نیازهای شما در زمینه جمع بندی دروس ریاضی و فیزیک را برآورده خواهند کرد.

کلاس آنلاین امیر مسعودی

همچنین ایشان در کنار دی وی دی گفته شده جزوات دروس ریاضی و فیزیک را نیز با بالاترین استاندارد و کیفیت تهیه و ارائه نموده اند. که میتواند به دانش آموزان در زمینه آموزش این دروس کمک بسیار شایانی نماید.

نکته بسیار مهمی که در اینجا لازم دانستیم به آن اشاره نماییم این است که با وجود درخواست های بسیار زیاد از طرف دانش آموزان مبنی بر اینکه با مهندس مسعودی کلاس خصوصی و حضوری داشته باشند.

ایشان به دلیل حجم بالای کاری و فعالیت هایی که دارند قادر به برگزاری کلاس خصوصی نیستند. و بارها بر این مهم تاکید نموده اند.

لذا دانش آموزان و خانواده های محترم آنان بسیار هوشیار باشند. که در دام کلاهبرداران این عرصه گرفتار نشوند و با وعده های تو خالی و پوچ کلاهبرداران سردر گم و گمراه نشوند.

چرا که تنها راه استفاده از تدریس های استاد مسعودی استفاده از دی وی دی های انتشارات گیلنا و تهیه جزوات و پیگیری برنامه های تلویزیونی ایشان می باشد.

نمونه تدریس رایگان

اقدام جالب دیگری که از سوی ایشان صورت گرفته تا با آگاهی و اطلاعات کامل اقدام به تهیه دی وی دی های ایشان شود ارائه برخی مباحث ریاضی و فیزیک به صورت رایگان است.

تا دانش آموز با نحوه تدریس و روش کار ایشان در ابتدا آشنا شود و اگر چنانچه آن را مناسب و راه گشای خود دید اقدام به خرید آن ها نماید.

به این ترتیب در وقت و هزینه دانش آموزان عزیز صرفه جویی شده و امکان انتخاب آگاهانه برای دانش آموزان عزیز و خانواده هایشان فراهم میشود. که نشان دهنده حسن نیت و اطمینان خاطر استاد مسعودی به روش تدریس و شیوه عمل ایشان می باشد.

نتیجه گیری درباره مهندس امیر مسعودی

در انتها باید اضافه کنیم بهترین معرف ایشان علاوه بر آنچه در این پژوهش گفته شد. موفقیت هایی است که دانش آموزان تحت تعلیم ایشان در مدت فعالیت ایشان کسب کرده اند .

امید است با آنچه در این پژوهش آوردیم توانسته باشیم به فرزندان میهن در راستای انتخاب مشاور و مدرسی که یاری گر آنان در رسیدن به اهدافشان که آبادی و آبادانی ایران عزیز می باشد مفید و موثر بوده باشیم.

تلفن تماس دفتر مرکزی:

۰۲۱۶۶۵۵۲۶۰۰

سوالات متداول

۱- سابقه تدریس امیر مسعودی چقدر میباشد؟

ایشان از سال ۱۳۸۸ مشغول به تدریس در برنامه اوج یادگیری میباشند.

۲- نحوه تهیه پکیجهای فیزیک و ریاضی مهندس امیر مسعودی چگونه میباشد

میتوانید با دفتر مرکزی موسسه ۰۲۱۶۶۵۵۲۶۰۰ تماس حاصل فرمایید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای